![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo,
weet niet of het het goede forum onderdeel is, maar ik zoek een adres waar ik voor een leuke prijs overmaat zuigers kan kopen voor mijn 1.6 eg motor ( golf 1 gti) wie weet een goed adres of website ? die voor een leuke prijs zuigers aanbieden. alvast bedankt |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Even zoeken in het forum hee. Hier bijvoorbeeld http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=26331 ![]() Maar gaat wel over gesmeede zuigers en of je dit zoekt is mij niet duidelijk. Dus is mss niet helemaal wat je zoekt. Last edited by Mikkla : 19-07-2007 at 13:00. |
|
||||
|
||||
![]() het motortje blijft standaard deze moet alleen geboord worden, shoppen scheelt soms al gauw 100 euro , dus als ik dat zou kunnen behalen is dat altijd weer lekker natuurlijk.
het hoeven dus geen gesmede te zijn. |
|
|||
|
|||
![]() Shoppen scheelt zeker.
Originele zuigers weet ik niks van ![]() Succes! |
|
||||
|
||||
![]() zou zeggen probeer googlee eens
|
||||
|
||||
![]() ja ben ik al volop mee bezig, maar tot op heden kom ik alleen bij bedrijven die ze verkopen, waar geen prijzen bij staan ofzo,
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Bellen?
|
||||
|
||||
![]() ook een goed idee.. hehe
|
|
||||
|
||||
![]() iemand toevallig ervaring met het duitse merk ks ?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wel een bekend merk. Gebruikt een maat van mij veel met zijn werk. Als je een artikelcode hebt dan kan ik je wel een prijs geven.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
1ste overmaat 93039 600 2de overmaat 93039 640 de prijzen zullen wel gelijk zijn van de 2. laat maar weten alvast bedankt |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Oke, laat het je morgen even weten. Is trouwens het eerste artikelcode wel een overmaat? Normaal staan de laatste 2 cijfers voor een overmaat. Omdat er 00 staat. Maar morgen weet ik meer.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dankje wel, volgens mij wel ja, maar volgens mij hebben alle overmaten de zelfde prijs,laat maar weten of je wat kan regelen |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik weet niet of het goedkoop of duur is. Maar hij kan ze leveren voor 65 euro incl. BTW per stuk.
|
||||
|
||||
![]() steven prijs is zeker aantrekkelijk.
ik pb je even, |
|
|||
|
|||
![]() ik kan je blokje wef boren honen en vlakken125 eurie
mvg jasper |