![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gezocht, complete set schokbrekers / veren / toplagers voor een Golf III, origineel, dus niet verlaagd o.i.d. (of 40mm , maar meer ook niet).
Goede staat, de schroefset gaat namelijk onder de TD uit, en komt onder de GTI... En wat er nu onder de GTI zit, is niet zo geweldig meer..
|
||||
|
||||
![]() Heb ik ook liggen
![]() Een set komt onder mijn GTI vandaan en heb ook nog een 2e set van een GTI (gratis)erbij. 2e set mist alleen een schotel voor de veer vast te zetten. Zien er niet meer florizant uit (welke dempers+veren nog wel die gebruikt zijn ![]() Voor 25€ mag je ze allemaal hebben. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Aanstaande zondag, treffen van VW-club Zuid-Limburg.
"aanradertje" als je iedereen moet geloven ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik heb een set kom uit omgeving breda
|
|
|||
|
|||
![]() Opsturen onder rembours of hoe dat heet, of idd zondag naar de meeting komen
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk ![]() Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
![]() Als je wilt kan ik je alles wat je nodig hebt splinternieuw leveren met korting op de adviesprijs...
mail me ff naar aryxcarparts@gmail.com als je interesse hebt..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als je zoiets dergelijks wilt gaan opsturen ben je meer kwijt aan verzendkosten dan dat het spul moet kosten ![]()