![]() |
|
||||
|
||||
![]() gezocht:...........
een brandstof pomp (maximaal 3bar, mag ook iets meer zijn) en een brandstof druk regelaar (instelbaar iets universeels dus wie heeft hier iets van liggen of weet adresjes of sites?? thanks
|
||||
|
||||
![]() gaat ( natuurlijk ) om een electrische brandstofpomp (12V) met retour.
|
||||
|
||||
![]() Ik snap niet waar je max 3 bar wilt als je een instelbare drukregelaar gaat gebruiken. Dat gaat echt werkelijk waar helemaal nergens over. Al heb je een pomp die 10bar geeft, je drukregelaar stelt hem terug.
Je kan die drukregelaars gewoon kopen bij Kronenburg, Postma etc. Zijn niet goedkoop maar dan heb je wel wat. Deze heb ik erop zitten: http://www.postmamotorsport.nl/shop...powerboost.html Deze zijn gemiddeld rond de 150E.
|
||||
|
||||
![]() klopt mag ook meer zijn, kan hem dan toch terug schroeven met de regelaar.
maar hoe meer bar hoe meer euro's ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gewoon naar de Brezan gaan, die kunnen pompen van Bosch bestellen. De meeste pompen van GTi/G60 leveren ca. 5bar druk.
|
||||
|
||||
![]() ik heb nog wel een pomp liggen van een gti 8v, weet niet hoeveel bar die levert.