![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo allemaal
Een maat van mij is zijn slotboutmoer kwijt. Hij kan ze dus niet meer los maken. Hij kan ook geen nieuwe vinden. Na een beetje boren en een linkse tap die ong 10MM dik was. Brak de tap af. Weet iemand een bedrijf of truuk om ze los te maken? MVG Henri |
|
||||
|
||||
![]() wat voor type bout is het? een bolle of een holle zeg maar?
alst n holle is...beste bijtel derin meppen zodat ie vast zit en dan losdraaien ,met een sleutel/baco
|
|||
|
|||
![]() dikke moer er op lassen .....en los draaien
of naar de banden boer rijden die hebben meestal wel een verwijder set dingen vreeten zich om de bout heen vast |
|
||||
|
||||
![]() Bandenboer heeft daar doppensets voor.
Maar bij mij kregen ze de bouten zelfs niet los ![]() heb ze daarna eruit geslagen (10min) met een beitel
|
||||
|
||||
![]() Bij de Brezan kun je daar als het goed is ook doppensets voor bestellen.
Edit: Heb even nagekeken in 't boekie, en ze kosten €10,50 per stuk. Merk is RODAC. Ze worden hier beschreven als 1/2" moeren moordenaar (voor het verwijderen van anti diefstal moeren met binnenaansluiting.
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 19-08-2007 at 13:52. |
|
||||
|
||||
![]() Idd gewoon even naar de bandenboer..Die heeft ze binnen 5 minuten los.
|
|
|||
|
|||
![]() Denk je je dure wielen goed vast te zetten, kan je bij de Brezan voor een tientje een moeren-moordenaar kopen en kunnen je wielen nog kinderlijk eenvoudig gejat worden! (beetje dubbel, want het is ook wel weer fijn dat het te koop is!)
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Inderdaad zeg! Ach, las mijn wielen wel vast aan de naaf. ![]()