![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Mijn uitlaatophangrubbers houden het na mijn verlaging minder lang vol dan een oliefilter dat doet. Hoe kan ik dit praktisch oplossen, wat wordt door anderen gedaan?
Vastlassen is denk ik een slecht idee, want dan komen er aardig volle klappen op de uitlaat. Ik dacht zelf misschien een stuk dik rubber gebruiken ofzo?
__________________
En voor de bekeuringen: www.flitsservice.nl |
#2
|
||||
|
||||
![]() Moet je eerst eens uitleggen hoe je uitlaat erger kan gaan bewegen na je verlaging. Enige wat ik me kan bedenken dat je zo´n stugge verlaging hebt dat je over het asfalt stuitert.
Normaal gesproken merk je hier helemaal niks van.
__________________
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant |
#3
|
||||
|
||||
![]() Nou, de auto stuitert behoorlijk
![]()
__________________
En voor de bekeuringen: www.flitsservice.nl |
#4
|
||||
|
||||
![]() ![]() Maar waar je eens naar kunt kijken is of je uitlaatlijn niet ergens onder spanning staat, dat misschien ergens een bocht verkeerd zit gedraaid waardoor (in combinatie met het stuiteren) de rubbers extra belast worden. Normaal moet dit echt niets uitmaken. Wel goede rubbers gehaald? Goed gemonteerd? Juiste uitlaat?
__________________
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant |
#5
|
||||
|
||||
![]() Ja hoor, maar het is zo dat 1 rubber los was gegaan en toen ik die op het werk wilde vastzetten bleken de andere 2 ook al kapot te zijn door dat gebonk op de as waar die toen op kwam. Hij komt nergens tegenaan als hij goed hangt. Met 1 rubber los bonkt ie soms tegen de as aan.
__________________
En voor de bekeuringen: www.flitsservice.nl |
#6
|
||||
|
||||
![]() Haal eerst maar eens nieuwe, oude die al broos zijn scheuren idd zomaar met wat gestuiter. Nieuwe moeten het erg lang kunnen uithouden!
Anders hangt ie inderdaad niet zoals het hoort! |
#7
|
||||
|
||||
![]() Nou bij mijn polo kon ik ook om de 2 maanden de rubbers vervangen na flinke verlaging. De originele VW rubbers zijn wel stukken sterker dan de onderdelenboer-rubbers overigens!
Ik heb op het laatst mijn inddemper vastgezet met geisoleerde staalkabel. Dat klinkt ongelofelijk beun, maar dat viel eigenlijk reuze mee! Nette klemmen aan die staalkabelen het blijft gewoon heel! ![]() Met de volgende klemmen: ![]() De uitlaat heeft dan nog wel zijn benodigde bewegingsvrijheid. (Zoals vermeld zat alleen mijn einddemper met staalkabel vast, voor de hele uitlaat is het misschien minder slim..)
__________________
This post is a natural product. The slight variations in spelling and grammar enhance its individual character and beauty, and in no way are to be considered flaws or defects. ||Corrado G60|| Last edited by Lexo : 22-08-2007 at 09:34. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hij hangt prima ![]()
__________________
En voor de bekeuringen: www.flitsservice.nl |
#9
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Spijtig genoeg, maar je zegt het zelf. Swieringa levert geen dealer rubbers, dus zou nog maar eens een ritje H'veen of Oosterwolde maken als ik jou was. |