![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sinds vandaag doet mijn 1.3 jetta uit 1989 een beetje raar, hij houd in koud en warm, en als hij stilstaat valt hij ook soms (bijna) uit,
Bijvoorbeeld, ik sta stil, dan loopt hij mooi stationair en even erna valt hij (bijna) uit en daarna loopt hij weer mooi stationair, het inhouden en afvallen is er dan weer wel en dan weer niet weet iemand wat dit kan zijn, ik weet alleen dat mijn koppeling ver op is, heeft dat daarmee iets te maken? Bvd Erik |
|
||||
|
||||
![]() Klinkt als een ontstekingsprobleempje...
|
|
||||
|
||||
![]() check al je slangen eens op een vacuumlek.. valt hij ook uit als je je koppeling intrapt tijdens het rijden? dat vage probleem heb ik ooit gehad, en bleek te liggen in een kapot vaccum slangetje
|
|||
|
|||
![]() Ey wilms, ik had dat toch ook.
Heb toen de rotor en verdelerkap vervangen en vorige week de bougiekabels, heb nergens meer last van. Vacuumslangetjes zou ook kunnen, dat kon toen ook bij mij het geval zijn geweest maar was niet zo.
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk ![]() Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
|||
|
|||
![]() Kijk ook eens of de carterontluchtingsslangen dicht zijn.
Hoe is het onderhoud verder?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
van de carter ontluchting zit volgens mij helemaal niets goed, allemaal een gebraggel, maar heb er verder nog nooit las van gehad, en onderhoud geen idee, binnekort ff grote beurt geven! |
|
|||
|
|||
![]() vergeet het brandstoffilter niet
|