![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zoek voor mijn 1.9 td een NIEUWE oliekoeler inclusief slangen en pasplaat etc. Nu wou ik naar Biesheuvel hiervoor, maar heb eigenlijk geen zin om 3 uur ervoor te rijden als er vast wel andere goede adressen zijn in Noord Holland (liefst Alkmaar?) die zoiets eenvoudigs ook verkopen.
Iemand een goed adres van een behulpzame en goede tent waar ze een selectie oliekoelers etc hebben liggen? |
|
||||
|
||||
![]() Biesheuvel verzend ook hoor
![]() Ik heb daar vorige maand een set voor mijn 1.9TD gehaald. 19-rij-ige koeler met 2 koppelingen oliefiltersteunflens (met thermostaat vragen!) adapter voor de middelste buis zodat je oliefilter er weer op past. evt slangen.
|
||||
|
||||
![]() Ik wil het liefst de boel 'in real life' kunnen bekijken en evt passen, vandaar dat ik iets wat dichter bij zoek...
Maar wel bedankt hoor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() past een koeler set van een golf 1 bijvoorbeeld niet??
daar heb ik nog wat van liggen.omgeving heerhugowaard |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar heb ik al naar gekeken, maar die zijn te klein helaas. De motor ligt achterin in mijn T3 en wordt best warm ![]() |