![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Yo gap! Alles lekker? Welke kever bedoel jij dan? Kleur mischien? Rijdt in Alkmaar een hele dikke blauwe rond en oranje kever. Die ex mivw auto rijd dus nu in alkmaar rond? Vet man! Moet alleen wel weer even terug naar die zwarte velgen die er eerst onder zaten. Staat nu te hoog ![]() |
|
|||
|
|||
![]() vanavond rond half 6 een lichtgroene kever goed laag
![]()
|
|||
|
|||
![]() vanmiddag om half 5,beetlefreak op de rotonde bij het jagersveld
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Mmm volgens mij staat die hier 500meter bij me vandaan bij een huis in de garage. Wie zou het ook alweer zijn ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hee trekhaak, die blauwe die ken ik wel ja, die kent iedereen in de omgeving wel waarschijnlijk ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag op de Napoleon's baan Volkswien gespot, Ik heb nog geknipperd weet niet of je het gezien hebt was in de buurt van Baarlo.
René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ha! Klopt, kwamen uit Surhuisterveen meubeltjes kijken... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vanavond hier nog ff tijdje mee 'opgereden'... zeg maar ik was elke keer wat later dan hem
![]() ![]() Wat een monsterbak! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Had die niet eerst RS-en met harten in carroseriekleur?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Yeps, zijn nu hoogglansverdicht ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
kan kloppen ik had geladen in born bij nedcar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je collega stak zijn hand op die achter je reed, die zal misschien wel gedacht hebben wie is dat dan. René (Tiefleger) |
|
|||
|
|||
![]() klopt als een bus we waren met 2 auto's de 597 (van mij) en 598
was jij dat ...oke dan ....... |
|
||||
|
||||
![]() En even later een leuke gele Lupo met een mooi setje velgen, bloemenkransje aan de spiegel, sportief uitlaatje d'r onder en een mooie meid aan 't stuur.
![]() ![]() Bekenden van hier misschien? De vriendin van Konijn heeft geloof ik geen open dakje in de Luup, toch?[/QUOTE] vriendin van iemand van de polo club ![]() ik heb z,n polo gecleand....(nico komt hier vrijwel nooit) lupo is een 1.4i16v met leuk uitlaat systeem eronder, steffan wielen meende ik |
|
||||
|
||||
![]() gisteren gespot in frankrijk:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Was ze toevallig ook op de meeting in Oss? Daar hing de uitlaat geloof ik nog een stukje lager. Denk dat Erik namelijk toch gelijk heeft en dit dezelfde Luup is.
|
||||
|
||||
![]() Vandaag gespot, uurtje of 1 vanmiddag: een knal oranje Mini (de oude Mini) mmet flinke bodykit. Wat een gaaf apparaat!
![]() Kwam me tegenmoet rijden bij de Albert Heijn / Centraal station in Sittard, richting ijzeren brug. Half uurtje later bij de Mercedes in geleen op de rijksweg: witte lage Golf 1 met dakrekje. Stond te tanken bij de (ik meen) Shell. Golfje kwam me bekend voor, maar ik weet zo gauw even niet wie er bij hoort. Paar minuten later op de rijksweg in Geleen bij de oude bioscoop een lage matzwarte Golf 2 met enkele wisser en strakke achterklep (nog in de plamuur). Weet het niet zeker, maar zou kunnen dat de eigenaar Stefan is. Dan moet ik daar van de week maar eens even langs gaan. ![]()
|
||||
|
||||
![]() die oranje mini ken ik is een vriend van mij is de kleur van de focus st.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Staat ie ergens op het internet met die auto? Vond het een erg mooi ding.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Inderdaad...........zit daar een dealer of zo ?? ![]()