![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() wie kan mij vertellen welke
kompressor ik op een g-60 kan zetten wel voor pk winst niet voor de fun eaton 45 of iets anders laat het even weten ben zeer benieuwt wat er geadviseert word alvast bedankt mvg van ramon ![]() ![]() ![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]() heb zelf gereden met een m64 met aangepaste chip.
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Geen, gewoon de G-lader houden
__________________
Project: mk1 '77 G60 ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() waarom word een kompressor afgeraden dan ?
golfjes g60 die ik ken hebben zo wat allemaal de g-lader er afgehaalt en een kompressor er op gezet :S kan iemand vertellen wat er zo anders is en waarom de g-lader dan zo beter is ? |
#5
|
||||
|
||||
![]() een compressor hoef je niet zo vaak te reviceren vergeleken met een g-lader,dat zal wel de reden zijn waarom mensen er een compressor erop zetten.
voor pk winst hoef je het niet te doen althans dat is wat ik gelezen heb(geen persoonlijk ervaringen)
__________________
Vw Golf Mk5 Gti Bwa Stage 3
|
#6
|
||||
|
||||
![]() je vermogen gaat in eerste instantie naar benden
maar je koppel neemt aan zienelijk toe dus jah het is te doen verder het geluid moet je van houden geef mij maar een goed getunde g60 lader met een heerlijke fluit eruit |
#7
|
||||
|
||||
![]() Quote:
als je verstandig met een g-lader omgaat is er niet veel aan de hand. als je een lader tot het maximale gaat bewerken en hem dan flink laat werken, wordt het een ander verhaal.
__________________
volkswagen passat b7 1.6 tdi bmt volkswagen golf mk4 1.6 8V SR comfort line (verkocht) volkswagen polo coupe 1.3i GT G40 genesis (verkocht) volkswagen golf mkll 10 millionen edition 1.6 (rip) |
#8
|
||||
|
||||
![]() Het rendement van een G-lader is veel beter, dus voor echt vermogen gewoon de lader houden.
Wanneer je hem op tijd reviseerd en netjes warm rijdt is er niks aan de hand.
__________________
Project: mk1 '77 G60 ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat klopt zeker weten. wat versta jij onder flink werken na maximaal bewerken? elke dag flink opentrekken en rijden alsof je leven ervan afhangt(aso rijden dus) of af en toe ff goed doortrappen omdat een grote(leasewagen) achter je reet zit te kleven ![]()
__________________
Vw Golf Mk5 Gti Bwa Stage 3
|
#10
|
||||
|
||||
![]() Quote:
geen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! op een g60 motor hoort een g-lader |
#11
|
||||
|
||||
![]() Quote:
normaal heb je ongeveer 0.6 bar. dus de in en uit-laat poorten bewerken. kleine poelie, zodat je op 1 bar rijdt. en je sprint veel ook al rijdt je 'm eerst warm en laat je hem uitdraaien. zul je veel eerder moeten reviseren. ik kocht mijn G40 met 96.000 km op de teller en is bij 125.000 km gereviseerd. en de teller staat nu op 182.000 km. is nog helemaal origineel. nooit problemen met mijn g-lader gehad.
__________________
volkswagen passat b7 1.6 tdi bmt volkswagen golf mk4 1.6 8V SR comfort line (verkocht) volkswagen polo coupe 1.3i GT G40 genesis (verkocht) volkswagen golf mkll 10 millionen edition 1.6 (rip) |
#12
|
||||
|
||||
![]() ik draai met mijn g lader 1,1 bar en dat met 68mm en andere chip.
ALTIJD warmdraaien.rijden en altijd minimaal een minuut af laten draaien,ligt er dan wel aan of ik sportief heb gereden of normaal. maat van mij rij met een max bewerkte lader ,68mm en andere chip en hij rijdt op 1,4 bar druk. hij wilt het binnenkort laten reviceren. waarom draait hij dan op 1,3 a 1,4 barr?
__________________
Vw Golf Mk5 Gti Bwa Stage 3
|
#13
|
||||
|
||||
![]() Dat moet je hem vragen lijkt me?
Op een gegeven moment kan de lader zijn druk niet meer kwijt. Een goeie oplossing is het monteren van een andere nokkenas, je zult dan ook zien dat de druk-piek terug loopt naar 0,7 bar ongeveer. Als de druk hoger is, dan kan de lader zijn druk gewoon niet kwijt namelijk.
__________________
This post is a natural product. The slight variations in spelling and grammar enhance its individual character and beauty, and in no way are to be considered flaws or defects. ||Corrado G60|| |
#14
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nokkensas timing kontroleren.
__________________
Rallye Club Friesland, wie anders! VRnixT naar TFSI DSG ![]() |