![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zou heel goed kunnen. De kleur zag er wat donkerder uit, maar het was dan ook ... donker.
![]() ![]() Hij ziet er in ieder geval wel heel gaaf uit. Zijn er wat specs bekend van dat ding? Edit: RDW site. ![]() Merk NISSAN Handelsbenaming SKYLINER R34 GTR V-SPEC Brandstof Benzine Aantal cilinders 6 Cilinderinhoud 2568 cm3 Vermogen 206 kW Massa leeg voertuig 1.629 kg Dus toch een R34, Stoo. ![]()
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 21-11-2007 at 12:50. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zou dat een typefout van de rdw-er zijn geweest of een geintje van de eigenaar? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vroeg ik me ook al af... dacht dat dat misschien de echte-echte naam van dat ding was ofzo. Net zoals de Golf soms als type17 staat opgeschreven. Hab keene Ahnung!
|
||||
|
||||
![]() R34 is het typenummer, Skyline de naam, het gaat mij om de laatste R
|
|
|||
|
|||
![]() volgens de eigenaar zat hij op 575pk op de krukas.
hij bood me aan een stukje te rijden maar dat heb ik maar afgeslagen (die 575 pk moet dan ook gebruikt worden whaaha) hij is van een jongen uit amsterdam en schijnt er mee te driften op die toyo drift dagen |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Toch niet, het was echt wel een R33 GTs-t nah-nah-ne-nah-nah ![]() ![]() Ten eerste die had geen Falken sticker op de motor kap een die had ook geen R34 achterspoiler. Die R34 met de falken sticker heb ik wel in Amsterdam gezien, ik reed toevallig zelf in de R34 van een maat van me, deze dus...... ![]() Die van gister avond was deze (of in ieder geval eentje die heel veel op lijkt), stond te koop een tijdje geleden op mp ![]()
Last edited by mk2 stoo : 21-11-2007 at 18:50. |
|
||||
|
||||
![]() vandaag in utrecht rond half4.
groen golfje 1, dubbele vierkante koplampen, iets amerikaans volgens mij. kenteken begon met KK-.... geinig hok ![]()
|
|||
|
|||
![]() elke week 1 keer een groene golf country !!!!!!??????????
ik maar denken die ken ik!!! toen er op een dag geen groene country voorbij kwam maar een zwarte volvo T5R hahahahah ken maar 1 wezen nou ja zijn vrouw dan. |
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() nee ik hou dr niet van mijn vriendin is 21 vindt ik oud genoeg
![]() |
|
||||
|
||||
![]() gespot golf 1 creme kleur chroome zij stripjes ats velgen en extreem laag
![]() had jammer genoeg geen camera gespot in meppel rotonde watertoren iemand van hier |
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() dashboard wel een beetje stoffig hahaah
![]() |
|
||||
|
||||
![]() denk dat dit http://www.volksforum.com/albums/fi...beelding112.jpg m is zijn meerdere fotos van te vinden op dit forum bij de meetings.
Weet alleen niet wie de eigenaar is |
|
||||
|
||||
![]() Gespot vanochtend op de A12 kon nog net achter diegene komen om ff snel een foto te maken met me mobiel, moest er daarna vanaf zwarte golf2 ledverlichting en spoiler achterop m3 spiegels een autobh voorop met xenon
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heerenveen, 27-11
RS blauwe Golf 1 cabrio op BBS ( ![]() 's middags een zwarte Golf 3 op breed staal met een handje omhoog ![]()
|
|||
|
|||
![]() woensdag : Rotterdam op de ring een donker blauwe Golf 1 gti op mooie ats wielen ....
zaterdag avond : bij het tankstaion Q8 in veenwouden een weer een Golf 1 zwart op ats . met donker gemaakte achter raam |
|
||||
|
||||
![]() Dat was ik in de zwarte golf wij d88 al dat jij t was in de volvo
|
|
||||
|
||||
![]() Vanmorgen rond 7 uur op de waalbrug richting Nijmegen een rooie type2 op witte velgen, kenteken begon met HR of zoiets, bekende van hier? Ding zag er wel leuk uit
![]()