![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het was toch een Polo?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan snapt dat wijf d'r helemaal niks meer van. ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() maaar richard waneer kom je ff langs in het ding ...
|
|
||||
|
||||
![]() Sow gaat lekker heren.Tis dat we er allemaal om kunnen lachen.
Maar anders..... |
|
||||
|
||||
![]() hehehehe.. die limbo's...
|
||||
|
||||
![]() t gaat erom dat er wekelijks topics verschijnen kijk hier ries, terwijl de helft hiero geen idee heeft wat er aan de hand is:
A wie is Ries B waarom post rene MP ads voor Ries, heeft hij zelf geen toegang tot de zoekfunctie van MP? Ik moet zeggen ik ken Richard ook niet, het verbaast mij echter wel keer op keer dat dit soort auto's aan hem worden gelinkt en kennelijk voor hem interessant zijn. Dit zou impliceren dat deze Richard een geschiedenis van dikke wagens heeft of er naarstig naar op zoek is. Echter het enige wat wij (degenen die het niet snappen in het zuiden) zien zijn een aantal leuke autos, als een lupo (mooie bak) en een strakke polo, de link met muscle cars word echter niet gelegd. De vraag richt zich dus aan richard zelf, verklaar u nader!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jaloers op het zuidelijke klimaat in deze koude maanden zeker... ![]() Enne, wat Berend zojuist zei. ![]()
|
||||
|
||||
![]() * Wordt ook net wakker *
In het vuistje lachende: Richard, bekende van de 'Kleinere auto's' (Lupo, Plo), Krijgt aangeboden 'Enorme Slee-en' Folkert, bekend van z'n Audi 50, (klein) Snapt t niet. Berendd, bekend van z'n Derby (klein) en zoekzoekie (klein Snapt 't ook niet helemaal.. No-offence@ Ries, maar ehzm: * Misschien vind René dat Richard het een-en-ander dient te compenseren, en hebben noch Folkert noch Berendd dat door * ![]() @ LOL @ 'Post-count doesn't compensate dick-size' @ René ![]() On-topic: Leuke patserbak,.. nix voor mij *kruipt weer onder de wol*
|
|
||||
|
||||
![]() @berendd: heel makkelijk, aangezien Richard een zeer brede interesse,- en veel kennis van auto's heeft, en vervent liefhebber van autosport en sprintwedstrijden is, én zelf privé graag een keer in bezit zou zijn van de door de starter aangeprezen auto..
verder zijn er inderdaad mensen op dit forum, die elkaar ook persoonlijk kennen, ipv alleen de forumnaam, en elkaar op meetings de hand schudden, zonder dat ze elkaar anoniem 3 keer passeren, of naast elkaar staan bij dezelfde auto, en dan 's avonds hier nagenoeg dezelfde foto's posten. Daardoor is er waarschijnlijk wat meer voorkennis bij de topicstarter over de wensen en geschiedenis van Richard, die verder terug gaat dan een lupo en een polo. En een forum is om te posten, helaas is niet elk onderwerp voor iedereen interessant, dat houd je toch. Maar je hoeft ook niet op alles te reageren of alles te lezen, dat is ieder voor zich. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zo is het maar net ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Maar vandaar dus de vraag van de Limbo's, die Folkert misschien op een wat aparte manier verwoord heeft... Er isch duidelijkheid geschapen, wij danken u.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mwoah zolang we de humor erin houden is t toch wel een mooie toevoeging aan het forum, het niveau van deze topic ligt (op Breadfan na) toch wel hoger dan de gemiddelde Bash-topic.. ![]() @Sjampoo ownage^2 ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De grens ligt bij geweld...toch ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is ook mooi toch? beetje zeuren met elkaar moet kunnen!.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Even terug on-topic...die auto is dus echt een plaatje he? Zoals Marcsckski al aangaf, het is een bekende uit de Haagse scene (voorzover die bestaat). Op de meetings op Zichtenburg stond ie altijd gebroederlijk naast zijn maatje te glimmen, hoewel, dat was geloof ik een Syclone, maar dat weet ik niet 100% zeker.
Echt een nette, mooie auto, en dit model is eigenlijk dé ultieme sleeper...weet nog dat dit model geïntroduceerd werd "Sneller van 0 tot 100 dan een Ferrari Testarossa". Ben alleen benieuwd hoe het zit met de onderdelenvoorziening voor deze wagen (dat je niet drie maanden op een luchtfilter moet wachten dat uit de VS komt, ofzo...) |
|
||||
|
||||
![]() nog 2 dagen en dan eens kijken..
mijn geschiedenis is heel wat groter dan een aantal vw's..Berserker. en heb het nu een paar jaar rustig gedaan ( huis boompje beestje, kindje etc) dus nu weer tijd om weer te gaan dragracen. Sommigen kennen me nog wel van de maasvlakte races, de pre dachten races etc. en ben al een tijdje op zoek naar of een t1 of een snelle ami.
|
||||
|
||||
![]() een snelle T1 dan??
(je kunt de mijne snel overnemen hoor! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan zal jij Dave ook wel kennen(uit Dronten)
|
||||
|
||||
![]() Dave kwam wel bij Piet van der Meer ( als je die Dave bedoelt)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als iemand zich nu geroepen moet voelen zich voor te stellen ![]()