![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooi, ben benieuwd naar het vervolg.
is alvast een mooi kleurtje! |
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd Ralf!
Mooi wagentje, veel plezier ermee |
|
||||
|
||||
![]() Zoals beloofd enkele foto's:
achterspatbord: dit was dus de reden van de spatborden.... (reparatiefoto is van oude iegenaar en heeft dit gemaakt) Met 80 km/u van valkenswaard naar Oss, Magoed.. Een prachtig moment! ![]() Vanmiddag gewassen, maar niet genoeg licht meer voor echte mooie foto's, maar die komen vast en zeker! Gr Ralf Last edited by Ralfons : 24-12-2007 at 22:37. |
|
||||
|
||||
![]() En je hebt het voorspatbord er meteen maar afgehaald?
![]() Ik mis daar wel een stukje binnenscherm...
|
||||
|
||||
![]() cool Ralf, toch nog snel gegaan met de aankoop!
kom zeker een keertje aangelopen binnenkort! |
|
||||
|
||||
![]() Dat met t voorspatbord heeft de oude eigenaar gedaan
![]() Helaas zijn de 2 voorschermen van die neppe dingen.. Zo ook de bumpers... Misschien die nogeens nieuwe zoeken.. Magoed ![]() Ook een tip van die beste man.. als extra 'startonderbreking' een schakelaartje erbij maken (bv van ene mistlamp) en die tussen contact en startmotor zetten... Mocht iemand t arme ding willen stelen.. dan zullen ze eerst die knop moeten indrukken ![]() Dus iemand nog wat liggen? En Misha.. Ik zie je wel x verschijnen! Moeten ze nog samen op de foto? ![]() Gr Ralf |
|
||||
|
||||
![]() Als je'm in de stad parkeert en je vertrouwt het niet gewoon de bobinekabel in je zak steken
![]()
|
|||
|
|||
![]() Of als Mr bean het stuur meenemen
![]() Leuke aankoop en veel plezier er mee |
|
|||
|
|||
![]() Ha Ralf,
Leuke car, jammer dat ie op Jeep veerpoten staat! Maar hopelijk komt dat wel goed, Gr Stijntje |
|
|||
|
|||
![]() Moet elke auto verlaagd worden dan?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
1100 met hele korte bak... ![]()