![]() |
|
||||
|
||||
![]() zwarte golf 2 met kenteken gr-xr-** verlaagd met volksforum en vw-speed sticker .
stond in 's gravenzande bij de renault...
|
||||
|
||||
![]() Gisteren in Heerlen.
Gecleande Steilheck met Brock velgen eronder. Gespoten in kinky orange. ![]()
|
|||
|
|||
![]() reed vanavond achter een Jetta op 14 verbreed staal
kenteken ZD-56 -** donker blauw zo te zien .... reed van Zwaagwesteinde in de richting van Quaterbras rond 18:00 uur |
|
||||
|
||||
![]() Die had ik laatst ook is gespot reed toen van bergum af en ging bij Quatebras rechtdoor kwam er naast te staan reed een jonge vrouw in
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
die zat er nu ook in auke ze stond in zwaagwesteinde op de noorder stationstraat later reed ze voor me ... eerder die dag zag ik ze rijden tussen damwoude en de valom |
|
||||
|
||||
![]() ze rijd wat af
|
|
|||
|
|||
![]() Benji seit:
Auke, zag ik jou rijden in de Zwarte Golf rond 13.45 bij de Lichtmis aan de A28? |
|
||||
|
||||
![]() Kan goed kloppen had een crossfiets gehaald samen met mn zoontje voor mn zoontje in voorthuizen
|
|
||||
|
||||
![]() vanmiddag alberto gespot in de country op de hoofdweg bij broeksterwoude
en ruurd in z`n einzer gti in damwoude ![]()
Mijn caddy type 1 pompvertuiver TDI project topic Mijn 85er golf 2 GTD daily topic 58er Spijlbus project topic Last edited by sikke aant : 20-01-2008 at 17:30. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Aha, meende al dat jij het was. Was alleen een mooi aantal kilometers uit de richting ![]()
|
||||
|
||||
![]() zaterdagavond gespot op de a4 richting beneluxtunnel vwbeftus in de golf gti
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja zag de golf staan bij de pomp ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Klopt allemaal is mijn vrouwtje geweest in ons 2e autotje. Maar omdat ik zelf in een Seat Cordoba TDI(tje) rijdt mezelf verder hier nog nooit voorgesteld. En wel aanwezig op dit forum ![]() In deze (cordoba) is ze vaker te spotten , ze werkt in Drachten ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
aha oke ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
weten we dat ook weer ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
in wat voor auto zat jij dan? |
|
||||
|
||||
![]() De Pasta natuurlijk! Maar was net bij een heuvel, dus best logisch dat je weinig zag.
Ibibi, een zwarte Cordoba op Brock B1? En een chrome grilletje?
|
||||
|
||||
![]() moet dus nog beter opletten
![]() volgens mij zie ik jou regelmatig door het dorp rijden in de passat |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Jep bijna, vroeger op Brock B1 en tegenwoordig weer op Brock B2. ![]() Met een gezond pluimpje roet er achter moet je hem wel herkennen. De Jetta. ![]() En de Cordoba op de nog oudere "Brock" B5's ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jep, dat is hem. Zie je vrouw regelmatig met de Seat, dik ding!!!
Auke, kan kloppen. Mijn vriendin heeft daar een klant, en haar ouders wonen in NB ![]()