![]() |
|
||||
|
||||
![]() Volkswagen verlaagt de prijzen
Autoweek bericht Quote:
Ik heb al even gekeken, en de verschillen zijn onder andere: Golf GTI DSG: was 36.700, is nu 32.850 Golf GT 170PK DSG: was 38.100, is nu 33.700 Golf R32 DSG: was 47.000, is nu 41.900 Lijkt mij gunstig ![]() Last edited by Boeie : 04-02-2008 at 20:14. |
|
||||
|
||||
![]() Klopt mijn vriendin is bij de bijeenkomst geweest, ze willen graag nr 1 blijven in de verkopen. Toyota komt snel dichtbij. Dus dat word een stormloop aan nieuwe VW's op de weg met die prijzen.
|
|
||||
|
||||
![]() Lekker voor al die mensen die net voor deze verlaging van de prijzen een auto hebben gekocht.
1. Ze hebben een stuk te veel betaald, en 2. ze zien hun nieuwe auto opeens duizenden euro´s in de verkoopwaarde dalen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is met alle acties kut, ten tweede wilden ze dat bedrag destijds voor die auto betalen. En als je een nieuwe auto koopt dan schrijf je snel veel geld af. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan kunnen we maar beter nooit meer een prijs verlagen..... Natuurlijk is het kut voor de mensen die net een auto gekocht hebben, maar het is slechts een beperkte groep mensen (die wisten dat er wat aan zat te komen als ze zich goed georienteerd hadden) en degene die er van profiteren vormen een zeer overweldigende meerderheid.
|
||||
|
||||
![]() Het is vooral in de lease ook gunstig... Nu grijpen mensen vaak naar een franse auto omdat die toch net wat meer bieden voor het geld, ik denk dat de prijzen van VW (en straks ook andere deutschers) meer in de buurt komen van franse auto's.
Scheelt toch weer in de bijtelling, al zou ik het er toch wel voor over hebben om in een VW te rijden :P |
|
||||
|
||||
![]() en nog een Autoweek bericht erbij....
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt die krijgen minder bijtelling, voor de particulieren blijft het gelijk, ze krijgen immers minder terug voor hun oude auto omdat die automatisch dus ook minder waard wordt. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt, alleen schrijven ze nu opeens 3.000 tot 4.000 extra af in het eerste jaar. Geloof me, ik heb die dingen verkocht, er zullen genoeg kwade klanten terug naar de dealer stormen. ![]() Quote:
Overgrote meerderheid tegenover een beperkte groep? ![]() De verkoop zal niet veel stijgen of dalen als een hele groep merken opeens een prijsverandering doordrukt die bij ze allemaal ongeveer gelijk is. En je hoort mij trouwens niet klagen. Ik heb niet net een nieuwe auto gekocht, ik voorspel alleen dat er ook veel mensen zullen zijn die niet zo heel blij reageren op deze prijsdaling. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De verkoop zal wel stijgen maar meer het lease segment, daarvoor word het aantrekkelijker omdat zoals ik al zei er voor de particulieren niks verandert (simpele economie). Qua aantallen boze mensen zal het wel loslopen, als ze niet tegen snel afschrijven kunnen of grote prijsverschillen, waarom kopen ze dan een nieuwe auto ![]() |