![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jawel komen nog wel even ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() mooi golfke oane zwarte plaat geen schade gemaakt op de klep dingen wouden nog al eens in de lak gaan schuuren |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag nog gespot @ 4-bras. Die zwarte heckblend is stoer, zoéén hadden mijn ouders vroeger op een witte golf 2 zitten, dat vond ik altijd zoooo dik (Ja, toen al!)
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik laat hem ook mooi zitten, auto staat nog wel even op quatrebras mijn maat leent hem even, zijn turbo van zijn mk3 golf is stuk.
|
|||
|
|||
![]() Gisteravond de auto even verlaagd en witte knippers + 8v lip gemonteerd.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() things to do: nl sticker verwijderen achterkant bijspuiten plekjes onder handgreep bijwerken schoonmaken en poetsen en misschien nog een ander interieur
|
|||
|
|||
![]() leuk golfje geworden,ik zou die plaat erafhalen,ma ja ieder zijn smaak,heb nog een leuk gti interrieurtje op m.pl.staan,maar dit is te ver rijden voor je denk ik,ik woon in limburg....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Waar is die dan verlaagt met een schroefset kan hij toch zeker lager he, ik heb een vaste set en lrijg onder me lip geen pakje sigaretten meer gestopt, of wil je hem niet zo laag leggen dan ivm de drempels??
gr ronnie, leuke auto trouwens.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee zit nu geen schroefset onder, maar 80/80 verlaging van mijn oude jetta, lijkt nu wat raar omdat hij in de goot staat. ik ga deze ook niet plat leggen ivm verkeersdrempels,