![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop : golf 1 gti onderdelen O.A:
compleet dashboard type 1 gti 82 (zeer netjes) alles behalve cockpit € 75,- Type 1 gti pirelli ,83 zwart wit grijs gestreept voorstoelen + achterbank met hoofdsteunen. alleen wat instapschade bestuurdersstoel. €90,- golf 1 gti org grille zonder chrome of rode randjes voor enkele lampen met zijkanten € 25,- Nieuw ongebruikte witte achterlichten van MHW € 90,- Complete achteras GTI 1 € 75,- Soort van DTM tankdop van sparco matchroom €35,- Chromen engelman spiegels (ala manta) nieuw €70,- verders nog heel veel andere onderdelen, vragen mag altijd bellen door de weeks na 18.00 in het weekend de gehele dag : 06 14 44 23 17 groeten Alvin Last edited by pirelli : 12-09-2004 at 13:58. |
|
||||
|
||||
![]() Heb je toevallig nog aandrijfassen van een golf 1 gti liggen (dus de gene met de 100mm aansluiting)???
Of iemand anders die dit leest?
|
|||
|
|||
![]() Complete sloten set type 1 : contactslot , 2 portieren , achterklep+ 2 sleutels
€ 45,- en antenne als je die hebt?? mijn sleutel is afgebroken van de week :S en had geen reserve.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb geloof ik nog wel een set van liggen = t.e.a.b |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Antenne heb ik ook nog wel liggen tis een 16V dakantenne.ziet er vrij nieuw uit . |
|
||||
|
||||
![]() Hoe compleet is die remmerij? 2 voorklauwen, 2 trommels, hoofdremcilinder? Even voor de info.. ben niet zo vermogend, maar misschien heb ik nog net wat over...
(hoop dat ik mijn net nieuwe hoofdremcilinder kan behouden, maar dat moet ik nog even infoën)
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
remmen compleet: voorschijven, klauwen, remblokken, achtertrommels, met binnenwerk:cilinders,remblokken, remmechaniek,en de hoofdremcilinder. |
|
||||
|
||||
![]() weer erbij: lichtmetalen tankdop golf 1 nieuw 40,- (sparco) nee niet die motorfietsklep.
witte brede achterlichten MHW golf 1 nieuw 100,- set verchroomde engelmanspiegels (manta) nieuw 75,- set zwarte engelmanspiegels (manta) ligt uit elkaar om te spuiten 30,- Last edited by pirelli : 07-07-2004 at 21:46. |
|
|||
|
|||
![]() die brandstoftank heb ik intresse in!!!
maar vanwaar ben je ergens?? kom van belgie... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik woon in Ede in het midden van het land.tussen Arnhem en Utrecht in. |
|
|||
|
|||
![]() is de tank nog in goede staat??
het is 170 km ongeveer, niet dat ik voor niks zo ver zou rijden :-) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
a.s zaterdag gaat ie eronderuit , ik maak wel ff foto,s . |
|
|||
|
|||
![]() owkay!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tank ziet er heel goed uit . kleine vliegenroest thats it. |
|
|||
|
|||
![]() ik mail u in de week ff ivm tank!!
heb wel intresse maar zit dees week ff super druk :-)
|
||||
|
||||
![]() dat is goei, enne iedereen mag jij zeggen : ik voel me al zo oud.
|
|
||||
|
||||
![]() alvin ik kom zaterdag ff dat koelertje er af schroeven ben er rond een uur of 11
|
||||
|
||||
![]() Quote:
koffie staat klaar als ik op tijd wakker ben :p |
|
||||
|
||||
![]() nieuw erbij : achteras golf 1 gti € 75,- = compleet
|
|
||||
|
||||
![]() @VWleusden - Dennis heb de slotenset weer te koop...
|