![]() |
|
||||
|
||||
![]() hee mish!
Ziet er goed uit man! Rijd zondag zeker niet voor lul met jou mee... Spreek je over paar dagen gozer! |
|
||||
|
||||
![]() hier wat foto' die ik tegenkwam van op de MWM.. zijn er nog wel meer maar dit zijn mooie pics die de moeite waard zijn om nog eens ff in het topic te vermelden via een link
![]() http://s208.photobucket.com/albums/...d%20MWM%202008/ bedankt mannen voor de pics, de rest die foto's heeft geschoten natuurlijk ook bedankt!
www.dubclub-online.nl Last edited by Misha : 04-04-2008 at 16:13. |
|
||||
|
||||
![]() Ben je d'r nog mee in de prijzen gevallen by the way?
|
||||
|
||||
![]() nee, om over prijzen te praten trouwens ...
er was 1 oldskool prijs (oude knijters oid?) en dan kiezen ze een mk1 die opnieuw gespoten is en alles.. vind ik persoonlijk niet echt passen, kies dan een oude bak in de originele lak oid iedereen kan een mk1 kopen herspuiten en de bekers ophalen (bij wijze van) maargoed, ik kom niet voor prijzen maar voor de gezelligheid ![]() *nog een paar pics toegevoegd die ik net tegenkwam* mk3love.com... aan de hoeveelheid pics te zien vind ie niet alleen mk3's mooi ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hierbij de doormij geschoten foto's van jouw mooie bolide!
Gezien het aantal foto's kun je opmaken dat hij mijn aandacht getrokken heeft! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() ja leuk ding dit.. heel subtiel!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha, volgens mij ook. Bij zijn site heb ik als enige foto's gevonden van mijn auto, dus volgens mij heeft ie ook wel JettaLove ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
donders kerel, bedankt man... tof zo al die foto's op een rij!!
|
||||
|
||||
![]() wat is ie toch mooi gepoetst op de foto's.. man man man.... ;-)
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb weer eens wat foto's gemaakt, het weer is bagger maar goed, dat zal binnenkort niet heel veel verbeteren denk ik
met beter weer maak ik van de zomer/lente nog wel eens wat betere foto's, tot dan moeten jullie het hiermee doen ![]() #1 ![]() #2 ![]() #3 ![]() #4 ![]() #5 ![]() #6 ![]() #7 ![]() #8 ![]() #9 ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nog meer foto's? Please don't.
|
|
||||
|
||||
![]() Tof ding, staat er erg netjes bij ook.
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tis ook nooit goed ![]() ![]() thanks Jens ![]()
|
||||
|
||||
![]() mooie foto´s misha, ik vind het nog steeds een mooie auto. wieltjes hebben hem goedgedaan. we moeten nog steeds een keer samen op de foto gaan, hebben we nog wat voor onze oude dag
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja inderdaad, moet eigenlijk wel .. leuk om later op terug te kijken inderdaad. doen we van de zomer wellis, zonde om dat nu te doen met dat treurige weer!
|
||||
|
||||
![]() hee mish!
Nice ass gebakje! Waar zijn de foto's gemaakt? |
|
||||
|
||||
![]() erg strakke jetta mk1 misha. hoop dat de mijne er ongeveer net zo netjes uit gaat zien!
![]()
|
||||
|
||||
![]() thanks iedereen!
Martijn, die foto's zijn bij alpineworld (oid, die ski-heuvel) gemaakt! daar zit ook de renault dealer enzo.. vlakbij de woonboulevard ...
|
||||
|
||||
![]() Blijft super
![]() |