![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bij deze verkoop ik mijn setje S4 gullies. Mijn plan was om de velgen te polijsten en dan onder mijn golf te zetten, omdat ik nu een paar telefoonvelgen onder mijn auto heb gezet gaan deze weg.
2x 7j et 65 ![]() 2x 8j et 52,3 ![]() De velgen zijn verder al geschuurd en ontlakt. Wel nog wat schuur werkzaamheden nodig en natuurlijk ook polijsten. De velgen hebben minimale stoeprandschade. De velgen zijn kompleet met alu centercaps en alu porsche ventielen. verder heb ik geen adapters omdat ik deze zelf in gebruik heb. Ik heb van iedere velg afzonderlijk een foto. Bij intresse pm me effe je email dan mail ik je de foto's. vraagprijs 450 euro Prijs te hoog doe maar eens een goed bod |
|
|||
|
|||
![]() alee oep..
|
|
|||
|
|||
![]() en nog maar es omhoog....
|
|
|||
|
|||
![]() eventueel ruilen tegen andere velgen voor golf 3 (4x100) of andere spullen voor golf 3 (Variant)
|
|
|||
|
|||
![]() moet ik ze dan maar zelf gaan polijsten.....
![]() |
|
|||
|
|||
![]() He ik heb wel interesse in je wielen
Stuur maar een mailtje ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Advertentie is ruim een jaar oud hoor ....
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |