![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Iemand ervaringen met het verbruik van een mk2 1.6 automaat uit 1987?
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Quote:
als er niks aan de auto mankeerd moet er wel 1 op 12 mee te halen zijn, als de carb niet 100% meer is(wat vaak het geval is) wil het verbruik nog wel is richting de 1 op 8 gaan
__________________
golf mk2 td (1v) '90 (current) golf mk2 gti 16v (kr) '86 (current) golf mk2 1.6automaat(ez) '86 (ex) |
#3
|
|||
|
|||
![]() hij loopt als een zonnetje koud en warm en het is een rf
motorcode geen pn Last edited by vento tdi : 23-03-2008 at 13:01. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nou? weet je al wat over het verbruik?
__________________
golf mk2 td (1v) '90 (current) golf mk2 gti 16v (kr) '86 (current) golf mk2 1.6automaat(ez) '86 (ex) |
#5
|
|||
|
|||
![]() ik heb een 1600 pn. maar gewoon handgeschakeld.
wat mag zo'n auto nog verbruiken/ had eerst 1op 10 maar toen zat de kathylisator nog niet goed vast. iemand enig idee/ mvg ron |
#6
|
||||
|
||||
![]() Quote:
het ligt ook grotendeels aan je rijstijl he, als je steeds korte ritjes maakt en sportief rijgedrag hebt zal je mss 1op10 of 1 op 8 halen, rij je langere ritten met een oude opa rijstijl dan haal je mss 1op13 a 1op14
__________________
golf mk2 td (1v) '90 (current) golf mk2 gti 16v (kr) '86 (current) golf mk2 1.6automaat(ez) '86 (ex) |
#7
|
||||
|
||||
![]() mijn 84er met nieuwe weber loopt 1:9.5
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Mijn 84' automaat loopt ook 1op 8/9 dat normaal voor mijn doen al eens een andere carberateur op gekomen maar het isnog niet optimaal maar hij doet het dat is het belangrijkste .
![]() ![]()
__________________
'it was acceptable in the 80's --------------------------- -Jetta- The (Great White) one Mn jetta 1 cleanen jetta 1 -jetta- It's the five letter word. |
#9
|
||||
|
||||
![]() ik heb onlangs naar assen en terug net de 500 km gehaald op een vole tank met mijn Jetta
__________________
http://www.cartuningsociety.com Volkswagen Polo II Coupé 1990 Volkswagen Polo IIF Coupé 1994 Volkswagen Jetta II 1.6 Automaat 1987 Seat Exeo TSI 2011 |