![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dames, Heren, Jongens en meisjes, opa's en oma's , ooms en tantes,
Ik heb een vraag, en hiervoor zoek ik een antwoord! Kan iemand mij via zijn onderdelenprogramma van ons aller automerken-bundel VAG het volgende artikelnummer even opzoeken en mij per PM sturen? Het gaat om het artikelnummer van de remblokken voor de vooras van een Seat Cordoba Vario SXE TDI 90pk motorcode AHU met ABS. Eerste toelating 12-4-99. Dus het is nét niet de facelift Seat Cordoba Vario. Alvast vriendelijk bedankt!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Het is opgelost,
ik heb gewoon origineel spul besteld. Dank Dank!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() slotje!