![]() |
|
||||
|
||||
![]() superfoto's Martin, heb ze allemaal bekeken.. Wat was het rustig vandaag zeg.
|
||||
|
||||
![]() Nee hoor, gewoon tien minuten voor sluitingstijd de foto's nemen op de audi stand.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hele mooie dag gehad in Essen!
Stond echt weer heel veel moois, waarbij mijn favoriet toch de VW stand was. Ergens deze week de foto's online op www.watercooled.nl ![]() |
|
||||
|
||||
![]() superdag gehad! echt voor herhaling vatbaar.....
Alleen die hele mercedes hal vond ik helemaal niks!
|
||||
|
||||
![]() Zaterdag geweest! Wat eens spul daar! Zeker voor herhaling vatbaar!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En nog twee van toch wel mijn favo's
![]() ![]() ![]() Wie weet trouwens of onderstaande is "afgetikt" op de veiling??? en zo ja? Voor hoeveel ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hier alvast een voorproefje van wat er morgenavond
allemaal bij ons op de site allemaal te zien zal zijn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ook nog een leuk souveniertje meegenomen voor mijn meissie ![]() ![]() ![]() Veel meer foto's: morgen op onze site ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er super uit....
|
||||
|
||||
![]() @Veedubprins:
Jij hebt goeie smaak, ook mijn 2 favorieten van dit jaar..
|
||||
|
||||
![]() Die nsu tt was wel helemaal super ja
|
||||
|
||||
![]() ttS was het zelfs...
![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() hey arjan. kan niet op de site komen?
het was er wel mooi in essen |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb er al meer over gehoord... Ikzelf heb nergens problemen mee, evenals enige anderen, maar jij bent nr.2 die er niet op komt ![]() Zal wel een providerprobleempje zijn, want mijn mail van watercooled en de providersite doen het ook beide niet. Later nog eens proberen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nu lukt het wel.
mooie foto's arjan ik moet je ook nog steeds foto's sturen van de beige golf en grijze jetta voor op de site. maar kom er steeds niet aan toe |
|
||||
|
||||
![]() Op 27 maart jongstleden ben ik op aanraden van verscheidene mensen ff gaan kijken in Essen alwaar de Techno classica werd gehouden.
Dit is een beurs met de creme de la creme van de oldtimer wereld werd mij verteld. En idd,er stond voor miljoenen aan amteriaal in de Messe van Essen.. Echt een aanrader voor elke oltimer liefhebber. Hieronder een kleine impressie. Voor de geintereseerden die nieuwsgierig zijn naar meer foto's.. http://www.vwteampg.nl onder foto's diversen Greets VWteamPG crew ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |