![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo, Bij deze zal ik mij ook even voorstellen.
Zit in 4 havo(jaar blijven zitten en jaartje extra gekleuterd) en ben van bouwjaar 1990. Heb een golf 2, 1.3 madison(injectie) ook van bouwjaar '90, Complete onderhoudshistorie der bij.Kon hem van mijn broer overnemen. Leuk dingetje, elektrische raampjes en noem het maar op(niet te vergeten de g60 bumpertjes). Foto van de auto+mijn brommert ![]() Weet iemand toevallig welke kleur dit is? |
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier!!
![]() Net Golfje, Ziet er alleen wel sneller uit als dat ie is (net als die van mij ![]() Leuke velgen en mooie bumpers! De kleur lijkt mij Papyrusgrün (correct me if I'm wrong!!) ![]() De kleurcode zou dan LB6V moeten zijn.... Veel plezier hier!!! Dennis ![]()
|
|||
|
|||
![]() welkom op het forum leuke mk2 heb je.
|
||||
|
||||
![]() veel plezier en welkom..
|
||||
|
||||
![]() in de US noemen ze het Montana groen, maar weet niet of dat de officiele naam is.
|
||||
|
||||
![]() Wat ik eruit kon halen op Doppel-Wobber was het Papyrusgrün wat er het dichtst in de buurt kwam...
|
||||
|
||||
![]() welkom, heb je nog plannen met je golf?
|
|
||||
|
||||
![]() Verlagen en misschien nog 1.8 gti 16v erin, waar ik toevallig aan kan komen
|
|
||||
|
||||
![]() Is geen papyrusgroen. Weet niet hoe het wel heet, maar volgens mij komt de kleur veel te donker uit op de foto.
|
||||
|
||||
![]() ik dacht dat het toch echt Montanagrün, LB6Z heette, check even de witte sticker in de achterbak, daar staat de kleurcode op
Last edited by Marcski : 14-05-2008 at 11:59. |
|
||||
|
||||
![]() Golf is nu ff weg, versnellingsbak in puin.
Zal het jullie binnenkort vertellen. Komt trouwens een tweede golf 2 aan |