![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
www.ruudsvwshop.com even kijken bij golf 2 dan de eerste of de 2e pagina ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ruud,s vw shop is geen dealer he
![]() Sinds 2001(?) worden laders niet meer gemaakt. Er zijn genoeg bedrijven die restpartijen opkopen. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik zei ook niets over een dealer ![]() maar toch 2700 of 1300 scheelt nog een hoop. maar wel lekker voor je dat je Golf weer goed rijdt ![]()
|
|||
|
|||
![]() mooi voor je is echt goed nieuws voor je domi.
hoop nog veel km zo.
|
||||
|
||||
![]() Netjes! altijd mooi als een g60 weer lekker fris is.
|
|
|||
|
|||
![]() Vandaag heerlijk warm weer. Even met de vrouw en de twins te toeren. Dus weer wat km,s erbij
![]() ![]() Ook heb ik van Johan (jetta-mania) 2 voorstoelen gekregen die hetzelfde zijn als de mijne. Alleen zijn van die het stof in goede staat. En mijne was nogal stuk. Dus van 4 stoelen even 2 hele goede gemaakt. Waarvan het schuim weer helemaal is. ![]() Ook heb ik van het setje van johan van 1 stoel het onderstel overgezet zodat ik in de G60 nu 2 in hoogte verstelbare stoelen he. ![]() Het enige verschil is nu dat bij mijn stoel de draaiknop lager zit. Bij een g60 stoel zit ie hoger. Binnenkort even laten reinigen en dan is het weer superrrrr. |