![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo mede forummers,
na veel denken en wikken en wegen heb ik toch besloten om mijn golf 1 project waar ik nu al zon 2,5 jaar mee bezig ben geweest te verkopen, dit omdat ik er voor me werk een hoop drukte bij heb,en ik daarbuiten nog een andere hobby heb gevonden waar de meeste vrij'en tijd nu ik zit. het gaat om een golf 1 gti 1982 de 1.6 versie dus, hij is origineel nederlander op kenteken. ik ben er al lang mee bezig en heb al vele dingen gekocht/gezocht/opgeknapt en gereviseerd. ik heb een originele 1.6 motor opgezocht welke uit de zelfde maand stamp als mijn golf 1 deze heb ik in middels al helemaal laten reviseren. de versnellingsbak en stuur huis is ook helemaal gereviseerd. er zitten vele nieuwe dingen bij. ik heb ook een hoop delen al gespoten dit heb ik middels de straal cabine ,2k epoxy primer en zwarte industrie lak gedaan. de auto is op de dakhemel en nog wat kleine dingetjes na helemaal compleet. om orgineel zoals hij uit de fabriek kwam op te bouwen. vraagprijs. 2000,- hierbij zit de golf met alle onderdelen(vele nieuwe). een gereviseerde 1.6 gti motor t.w.v 900 euro gereviseerde fm bak met langere eind vertraging t.w.v 400 euro. er valt te onderhandelen ook is de golf eventueel te koop zonder de motor en/of de bak. dan word de prijs 1000,- hier onder een link van mijn project welke van begin tot eind op het forum staat. http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=11221 voor vragen of intresse graag mailen,pbén of bellen naar 0647992908 Last edited by vwmk2driver : 22-06-2008 at 10:36. |
|
||||
|
||||
![]() vraagprijs. 2000,-
hierbij zit de golf met alle onderdelen. een gereviseerde 1.6 gti motor t.w.v 900 euro gereviseerde fm bak met langere eind vertraging t.w.v 400 euro. er valt te onderhandelen ook is de golf eventueel te koop zonder de motor en/of de bak. dan word de prijs 1000,- ik heb het aangepast, zo is het even duidelijker.... |
|
||||
|
||||
![]() Hoe zit het met de laswerken tot nu toe dan?
Dus wat moet er allemaal nog aan gelast worden? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
de achterschermen, de reservewiel bak en de rechter dorpel. |
|
||||
|
||||
![]() even onder de aandacht..
|
|
||||
|
||||
![]() up..
|
|
||||
|
||||
![]() de golf heeft een nieuwe eigenaar gevonden hij mag dus op slot.
|
|
|||
|
|||
![]() je wou Ruilen tegen mijn Corrado VR6
kun je een foto sturen van hoe ie er nu bij staan zit er apk op? is ie rijklaaR ? groeten Dion ![]() ![]() ![]() deukje ![]() ![]() |