![]() |
|
||||
|
||||
![]() helaas die van mij niet ...
eff rdw/ apk erop en dan kan het wel ... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat word slapen in de bus ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er echt super uit peter, een betere basis kun je je bijna niet wensen.
|
||||
|
||||
![]() Peter, BBS'en onder de spijl ???
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dawm.....nice !
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Go Peter ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hoef nog niet eens apk er op hoor. Alleen kenteken aanvragen is voldoende om hem verzekerd te krijgen. Trouwens die BBS'en onder een spijl is geen gezicht imo.
|
||||
|
||||
![]() maar deze bus komt uit de us, dus bij een kentekenkeuring wordt hij direct apk gekeurd
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hmmm bij mijn 74er golf uit Duitsland hoefde dat niet. Of is dat anders als een auto uit de US of zo?
|
||||
|
||||
![]() maak je wel overal pics van peet
|
|||
|
|||
![]() Je kan ook gewoon invoeren zonder APK keuren...
|
|
||||
|
||||
![]() Dat kan inderdaad, echter heb ik besloten dat apk meteen erop handig is als ik naar een lasser/spuiter etc kan rijden
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Maarja, waarschijnlijk, als je naar een lasser moet, krijg je voor dat hij bij die lasser is geweest geen apk, of valt het mee?
|
|
||||
|
||||
![]() Tis maar btj laswerk/geen kritieke delen.
ging meer om de bedrading en functie van lampen e.d. als het meezit rolt ie er zo doorheen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Niet bij een auto van buiten de EU.. Last edited by Marcski : 10-08-2008 at 20:05. |
|
|||
|
|||
![]() Oke, wist ik niet!
|
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd , leuke uitvoering! Succes met de keuring..
|
||||
|
||||
![]() Thanxie!
Hier de resultaten : remmen ( 40 % verschil voor ) (70 % verschil achter ) (handrem links) en koplampen afstelen. dus mag nog even aan de hobby Ging best goed de reis erheen *85 km/h is lekker *100 km/h haalt ie wel maar dan ben ik na 1 min doof... (*volgens navi) nu sleutelen en binnekort weer poging ![]() owja er reed nog een ambulance een stuk achter me aan en stopte achterme op de oprit ![]() De broeder en zuster stappen uit, en broeder vraagt me oren van het lijf over de bus ( kon ie ze meteen later weer aannaaien ![]() leuke reacties zo ![]() Last edited by sixpack : 14-08-2008 at 10:39. |
|
||||
|
||||
![]() "De broeder en zuster stappen uit, en broeder vraagt me oren van het lijf over de bus ( kon ie ze meteen later weer aannaaien ) hij was er helemaal gek van .
leuke reacties zo " Wen er maar aan .mijn vader kan nergens normaal tanken of hij staat weer een uur te lullen over dat ding. Veel succes |