![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kun je die voor ons uploaden? Je mag em ook naar mij mailen, mailadres over PM
|
|||
|
|||
![]() Ook leuk om te zien,
![]() |
|
||||
|
||||
![]() http://link.marktplaats.nl/181455099
dat is er volgens mij toch ook een. Al bekend? zo ja verwijder deze bijdrage dan maar. Greetz
|
||||
|
||||
![]() goed gevonden zeg. maar jammer van de slechte foto's
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik vermoed dat het nummer 43 is, maar door de slechte foto kan ik het niet zeker zeggen. Wel een goede spot ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Het kenteken volgens mij iets met yz-fx-.. dus niet nummer 43
|
|
||||
|
||||
![]() Staat die "bestel"-Rallye er ook al tussen die op VAG-fest te zien was?
![]()
|
||||
|
||||
![]() dat was een engelsman dus die staat in het internationale forum in het register
![]()
|
||||
|
||||
![]() Bij Rallye nr 011 staat dat dat de ex van Maurice is... maar dat klopt niet. Dat is de ex van Ruud. De mijne is nog steeds in mijn bezit.
|
|
||||
|
||||
![]() Rallye nr 040 >> 6 cilinder op kenteken
Last edited by sjampoo : 25-08-2008 at 08:27. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar is inderdaad heel lang geleden al verwarring/misverstand over ontstaan. Dus 11 is de ex van 'Ruud' (waar is ie heen, weet jij dat?). Welke is dan wel van jou Maurice?
|
||||
|
||||
![]() Rallye nr 08 en 34 zijn zelfde?
|
|
|||
|
|||
![]() Rallye nr 015
Bijzonderheden: Ex Arjan Veuger van Hugo Malda ![]() Rallye nr 040 Bijzonderheden: Ex Max brink (GRS) Ex Arjan Veuger Staat geschorst en als normale golf met 6 cilinders op kenteken bij het RDW auto verkocht richting zeeland. idd VR6 met turbo eerste in NL HGP turbo set 6-bak ![]() ![]() ![]() zijn volgens mij wel mensen op forum die er meer van weten. vriendelijke groet Arjan veuger
www.vwteampg.nl Last edited by arrob : 01-11-2008 at 12:39. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Er is geen enkele verwarring over mogelijk. Die is na Ruud ( ex-medewerker van KSC (Rieger-importeur) en nu onderdelenman bij de BMW-dealer in Venlo) naar Engeland verkocht aan een Rob Wiltshire, daarna weer verkocht naar Schotland, waar hij al een jaar of 2-3 eigendom is van "carsciroccoman" op www.dubforce.net.
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() dus die kunnen we ook in de UK lijst toevoegen dan
![]()
|
||||
|
||||
![]() Info weer geupdate:
* Eigenaar Rallye 062 toegevoegd * Info Rallye 015 toegevoegd * Info Rallye 040 toegevoegd * Info Rallye 011 toegevoegd * Info Rallye 063 toegevoegd * Rallye 070 toegevoegd aan database, met dank aan Toink!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Toch wel meneer de groenteman! Want blijkbaar stond het verkeerd ![]() Thanks voor info!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Info rallye 011 staat bij rallye 014 = dezelfde....
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |