![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() wie kan mij de grade's vertellen van de in en uit laat nokkenasen van een kr en een 9a motor.
heb namelijk de uitlaat nokas van een kr als de inlaat nokas in een 9a gezet en dat gaat als een speer .maar wil nu eigenlijk weten hoeveel graden hij is. ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]() dat heb ik al eens eerder gehoord dat als je kr nokkenassen in een pl of 9a(2.0l) motor legt dat ie beter gaat maar hoeveel dat scheelt in graden????wat maakt t uit als ie maar beter trekt,
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() is toch wel leuk om te weten
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() Kr inlaat 212
KR/pl Uitlaat 228 Maar dat wil niet zeggen dat het vanaf dezelfde kleplift gemeten is als een nokkenas waarmee je het vergelijkt. Je uitlaatnokkenas als inlaat zal een halve tand verkeerd staan met een standaard kettingwiel. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat compenseerd dan weer net de langere lift denk ik want heb er vadaag mee proef gereden en hij gaat echt als een speer ,er is wel degelijk verschil. echt waar... maar daarom wil ik ook de vershillen weten en de grade,s ..en die kan ik dus nergens vinden.... |
#6
|
||||
|
||||
![]() Jup, heb er ook mee gereden.
Euro inlet cam lift: 9.6mm exhaust cam lift 10.2mm standard inlet cam 8.9mm lift http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=20386 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=34972 Koop een verstelbaar tandwiel en je hebt er nog meer plezier van. Succes met uitklokken dan ! |
#7
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dank je wel voor de info. hij geeft ook een veel volwassener geluid nu, maar loopt stationair onregelmatig. en ja uit klokken is wel wat werk. |