![]() |
|
||||
|
||||
![]() 1.
ATS Cup 5,5x15 ET35, 4x100. Zijn helemaal kaal. Mogen voor 70 euro weg. Zitten 3 naafkappen bij. Heb nog een set nieuwe originele naafkappen ook, die zijn 20 extra. Die mogen eventueel los weg als de Cups verkocht zijn. 2. Centra Pepperpot 5,5x15 ET38, 4x100. Ook deze zijn zo goed als kaal, staan in de afbijt. Erg leuk wieltje! Mogen ook voor 70 euro weg. helaas geen naafkappen aanwezig. Allebei erg leuke setjes voor in de winter, 175-50/15 winterbanden erom bijvoorbeeld. Of gewoon 165-50/15 om lekker laag te rijden. Foto's volgen! Versturen kan ook, kost wel 13 euro (zwaar pakket) Last edited by Arne : 03-11-2008 at 20:22. |
|
||||
|
||||
![]() foto vd peppers voor mij arne, heb intresse
|
||||
|
||||
![]() Sander, je was helaas net te laat, een ander PM'de net iets eerder...Ze zijn al verkocht. geen interesse in de Cups?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat meen je niet, damn. ![]() nee ats vind ik niks sorry, succes met de verkoop ![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Bij deze de foto's:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Up
|
|
||||
|
||||
![]() Is 5,5 de smalste ATS cup??
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ze niet smaller gezien iig
|
|
||||
|
||||
![]() Up
|
|
||||
|
||||
![]() Upje, bieden mag!
|
|
||||
|
||||
![]() ATS Cups zijn er nog steeds, evenals de set nieuwe naafkapjes.
|
|
||||
|
||||
![]() Upje voor de ATS Cups, bied eens wat mensen!
|
|
||||
|
||||
![]() ats cUp :P
|
|
||||
|
||||
![]() Up voor de Cups.
|
|
||||
|
||||
![]() Upppppppp
|
|
||||
|
||||
![]() De ATS'en zijn er nog steeds, en ik wil er van af. Voor 40 euro mogen ze opgehaald worden, inclusief 3 naafkapjes. Ik heb er ook nog een complete set nieuwe naafkapjes bij. Deze kosten 15 euro extra.
|
|
||||
|
||||
![]() Dat klinkt aantrekkelijk...
|
||||
|
||||
![]() PM me zou ik zeggen
![]() |