![]() |
#61
|
||||
|
||||
![]() mijn ex-golf 1, leuk laag
![]() Mijn ex-golf 3, viel eigenlijk niet mee te rijden Mijn eerste vw, 80mm verlaagt Mijn huidige golf 2, schroefset op het laagste en stops voor 2 cm ingekort.
__________________
VAGH Audi a4 Avant 1.8T '03 ? Last edited by vwpolo_siem : 09-12-2008 at 14:13. |
#62
|
||||
|
||||
![]() En met de golf 2 valt nu dan wel te rijden tov de golf 3?
Ik ga van het weekeinde de hulpveren van de schroefset afmeppen en de bumpstops inkorten. Schroefset is nu op zijn laagst maar nog niet laag genoeg! ![]()
__________________
MK 1 gti 83 (project) |
#63
|
||||
|
||||
![]() golf 2 valt nog wel mee te rijden, maar toch ook wel een heel gedoe zo laag. Scheelt niet veel met de 3 hoor.
Doe het puur om de looks. Vindt het zelf erg mooi.
__________________
VAGH Audi a4 Avant 1.8T '03 ? Last edited by vwpolo_siem : 09-12-2008 at 14:42. |
#64
|
|||
|
|||
![]() Denk dat niemand het hiet doet voor: de wegligging, het gemak en het comfort.
Maar alleen maar omdat het er retedick uitziet. |
#65
|
||||
|
||||
![]() nou,
Das niet helemaal waar, want die scirocco van mij die heeft een bochtengedrag van een spons, en met zo'n schroefsetje is dit toch wel beter. Grt, Sjef |
#66
|
||||
|
||||
![]() Mijn ex-Golfje met een vaste verlaging
![]()
__________________
Bmw e61 530d touring |
#67
|
||||
|
||||
![]() hier dan ook maar een foto van die van mij
![]() |
#68
|
|||
|
|||
![]() Ik vind dat laag rijden een beetje overdreven. Het is oncomfortabel en ik heb graag wat controle in bochtjes, oneffen straten en nat weer. Maar goed: bij mij spelen natuurlijk andere belangen een rol. Laten zien dat ik de dickste lage ride heb vind ik op mijn leeftijd niet meer écht belangrijk...
Maar toch repsect voor een aantal auto's hier. (mag ik nu ook zo'n raise your hand if you care-plaatje?) ![]()
__________________
AKA 'Paul' |
#69
|
||||
|
||||
![]() idereen zijn ding toch
ik hoef het ook niet te laten zien vind het gewoon mooi en dat is alles waar het omdraaid (doe wat je zelf wilt /f*ck de rest) kom soms ook in een susuki alto voor de dag en dan kijken somige mensen me aan van jezus dat je in zon auto gaat rijden jah wat zal mij het een rot zorg wezen en rij je in een c220 dan hoor je iedereen zeggen papa's auto of cker een rijke papa (dat je hem zelf betaald hebt kan niet) er is altijd wel iemand wie het niet kan hebben maar das niet mijn probleem :P |
#70
|
||||
|
||||
![]() Paar pics van mn oude GTI
natuurlijk ook op schroefset in uiterste stand ![]() |
#71
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Reed je hier wel mee? Ik zie geen kenteken en volgens mij staat de auto op thuiskomers?
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |
#72
|
||||
|
||||
![]() het is hier ook niet dat iedereen zijn auto wil laten zien, mijn eerste reactie liet ik mijn auto ook niet zien. Het is dat er 1 om foto's van de auto's vroeg (algemeen)
Denk ook dat iedereen zijn eigen style heeft, het is (mijn mening) ook niet dat iedereen stoer wil doen van; kijk mijne laag zijn. Tenminste bij de meeste van ons. Het is gewoon zo dat dat geld iig voor mij en meerdere denk ik dat je de auto zo laag maakt omdat je het mooi vindt. Als je het doet om stoer te doen of er bij te horen dan ben je jezelf te dom af.
__________________
VAGH Audi a4 Avant 1.8T '03 ? |
#73
|
|||
|
|||
![]() Quote:
was onze dorpfeest auto ![]() twee dagen gereden maar is wel omhoog gekomen je kon er niet mee rijden was te laag. de draagarmen lagen op de grond bij ons thuis achter huis je kan het nog zien op de tegels. ![]() ![]() ![]()
__________________
|
#74
|
||||
|
||||
![]() ik heb van voor nog 6 cm van mijn schoroefset over en achteraan 3cm
|
#75
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik zou eerst maar eens die bumpstops oftewel rubbers eens door de helft snijden,die van mij is daardoor ook een stuk lager gekomen met de hulpveren erop ![]() |
#76
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Mijn opmerking over laten zien van je dickste, laagste ride was meer algemeen bedoeld. Het ging niet over het HIER laten zien van je foto's... Want dat vind ik nou juist erg vermakelijk! Ander zou ik dit topic niet lezen. Mijn belangrijkste argument is toch de combi van wegligging en comfort: ik wil voelen dat ik in alle omstandigheden grip en controle heb. En dat lukt volgens mij niet met een aantal verlagingen die ik hier zie... Maar goed: ieder zijn ding en doen wat je zelf wilt, zolang je maar niet tegen mij aanknalt met je zeer strak uitziende, maar o zo griploze lage bak... ![]()
__________________
AKA 'Paul' |
#77
|
||||
|
||||
![]() Daar ben ik het mee eens, maar goed.
De ene auto heeft een betere wegligging nodig dan de andere, zo is het een heel verschil als je een auto van 80pk hebt of van 150, 200 of 250+kp's. Voor mijn auto heb ik ook geen dure verlaging, vindt het jammer zoveel geld uit te geven aan een auto die nog geen €1000-, heeft gekost. Maar snap wat je bedoelt...
__________________
VAGH Audi a4 Avant 1.8T '03 ? |
#78
|
||||
|
||||
![]() Quote:
met een goeie uitlijning kun je ook heel veel grip halen mijne heeft een weg liggen iedereen wie er in rijd hoor je zeggen zo hier kun je echt hard mee door de bochten voor is alles dan ook mag bewerkt zodat het wiel nog kan veren en de wielen staan zo dat de grip in de bocht gewoon goed is |
#79
|
||||
|
||||
![]() Mijn auto staat op V-Maxx....
Rondom de bumpstops verwijderd ![]() ![]() ![]() ![]() Vooraan staat ze nu nog wat hoger omdat anders mijn wielen niet meer kunnen sturen..... Binnenkort komen er US voorschermen op met de G60 verbreders en kan ze dus ook voor weer een cm of 3 verder zakken...... Achter heb ik nog 5 cm draad over maar lager gaat ze niet dan krijgt ze een "hangover"
__________________
![]() * '91 Jetta MK2 GLI USA * '91 Jetta MK2 GT 16V * '85 Jetta MK2 KAMEI X1 Coupe * '93 Passat 35i "ABT" dailydruif ![]() http://www.dubkreations.forumotion.net ![]() |
#80
|
||||
|
||||
![]() Gewoon, lekker laag
|