![]() |
|
||||
|
||||
![]() De Expo Waregem,dus zelfde lokatie als vorige keer.
|
|
|||
|
|||
![]() Heb je meer info??
|
|
||||
|
||||
![]() Nog niet.
Ik heb dit gecopieerd van cleaned Meer info volgt nog zeggen ze daar ! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ok. Vorig jaar een dikke meeting. Even foto's zitten kijken op Cleaned!! |
|
||||
|
||||
![]() heeft niet meer info nodig
altijd super meeting zeker weer erbij |
|
||||
|
||||
![]() Zeker aanwezig! Al vaak geweest daar en is echt n top meeting!
Altyd mooi spul aanwezig ook uit Engeland enzo, dus dit is echt wel n aanrader hoor! Gr Pim |
|
||||
|
||||
![]() lekker stukkie hobbelen... staat genoteerd!
|
||||
|
||||
![]() Ruud's VW Shop zeker aanwezig, en wel met de nieuwe demo.... de Rallye Golf.
|
||||
|
||||
![]() Was een leuke meeting vorig jaar, dus wij zijn er weer bij
![]()
|
|||
|
|||
![]() Waregem is de plaats neem ik aan?
Zal eens kijken of dit te doen is voor een dagje op en neer vanuit de achterhoek. Heb vorig jaar foto's gezien en dat zag er zéér dik uit... Zal er om spannen of mijn auto dan klaar is, daar hangt het nu ff vanaf anders sowieso present!
|
|||
|
|||
![]() eindelijk goed gedaan kwa datum
7e Charly's 14e Bergum 21e Asten zitten ook nog wat luchtgekoelde meetings tussen door had ik begrepen dus elke week voor elk wat wils ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dit viel mij vanochtend ook op...
Was ff de kalender aan het invullen, maar in juni is het weer elke week feest!!! ![]() Zal de vrouw leuk vinden... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik hoop dat ik dan terug ben, zal erom spannen denk ik... vorig jaar heb ik deze ook al moeten missen.
|
||||
|
||||
![]() Als ik kan ben ik er ook bij!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Zijn er ook mensen die een hotel pakken daar?
Heb ff gekeken, maar moet 3 uur heen, 3 uur terug...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou Bobbie ik wil dit jaar ook die kant op... en met mij denk ik wel meer van de club dus alleen hoef je niet te sturen.....
|
|||
|
|||
![]() bob ik wil wel copiloten met je mag dan waarschijlijk toch niet rijden nog
|
|
||||
|
||||
![]() Misschien even kijk probeer zo veel mogenlijk meetings te pakken dit jaar..
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. ![]() Last edited by De Limburger : 16-02-2009 at 12:02. Reason: Type foutjes verbeteren |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Als mijn vriendin dan niet mee gaat fax ik je wel ff. De achterbank is namelijk geen optie ivm de uitlaat aan de grond. Joossie, laat anders ff weten hoe of wat...? Neem aan dat Patrick dan ook gaat? Die ligt voor mij op de route... kunnen we evt. onderweg ergens afspreken! ![]()