![]() |
|
|||
|
|||
![]() Geen Logo
![]() |
|
||||
|
||||
![]() logo zou ik zelf in de gril plaatsen, heb je eindelijk zo'n strak achterkantje, ga je er dan zo'n lelijk logo op plaatsen, niet doen zeg ik..
Gr Ronnie
|
|||
|
|||
![]() geen logo !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Heej zkrs mooi project
maar logo weglaten!!!/of in de grill. ga zo door wordt een mooie auto ![]() |
|
|||
|
|||
![]() dank u allen voor de reaktie's
ff weer een updateje, ik kan nu echt tanken, alles is aangesloten ![]() ![]() voor de rest de kabels in de kofferklep gelegt voor de kentekenverlichting en de ontgrendeling |
|
|||
|
|||
![]() zooooooooooooooooooooooooooooooooooo
heeft lang geduurd, maar weer even een update. Rij de laatste tijd al met de cabrio rond, omdat ik vervoer nodig heb. nu maar weer verder met het afbouwen doe de deur nu via de afstandsbediening van het alarm open, maar als ik nu uitstap moet ik het raam open draaien want als de deur dicht valt kan ik er niet meer in. wil het nu zo maken dat zodra ik het alarm er afzet ik met een schakelaar in de spiegel de deur open kan doen ![]() ![]() morgen spiegel weer monteren en kijken dat we de bedrading aan kunnen sluiten. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik mag toch hopen voor je dat het "verborgen" schakelaartje geen functie meer heeft als je m opslot heb gezet? ..... anders doe je iets in mijn ogen niet goed
als ik jou was zou ik de sleutel scheiden van de afstandbediening of het knoppie ergens maken waar je m niet zo snel ziet en dan ook nog uitvoeren met een sleutelschakelaar Last edited by Sjeesbeest : 13-02-2009 at 22:45. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() maar opschieten marcel volgende klus ligt al naast de cabby in de garage ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Er is vast wel een platter knopje dan die je nu gebruikt. Deze valt nogal op zo.
Verder heel goed bezig. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
er komt alleen stroom op te staan als de auto van het alarm af staat, zodra het alarm er op staat werkt de schakelaar niet meer ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
rustig frank, van de week begin ik aan jou projectje ![]() |
|
|||
|
|||
![]() vandaag de spiegel er weer opgezet en alles aangesloten, ook de kofferbak kan ik nu met een druk op de knop openen
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik kan niet zeggen dat dat knopje het geheel er mooier op maakt, het springt nogal in het oog. Kun je er niet een kleiner en minder zichtbaar knopje opzetten?
(Niet dat ik me er mee wil bemoeien ![]() |
|
||||
|
||||
![]() met dat knopje komt het ook wel goed, je hebt al heel veel ideen uitgewerkt komplimenten hiervoor. komt er nog meer? en ben je over alles tevreden?
![]()
Golf5 1.9 TDI (daily) Golf4 1.9 SDI (verkocht) Polo 1.9 SDI (verkocht) Golf1 Mk1 GTD Project(sleeping) '83 LO41 Golf1 Mk1 GTI Project(sleeping) '83 marsrood LA3A Scirocco 1.6 (verkocht) Polo 1.0 (verkocht) Last edited by toth75 : 15-02-2009 at 01:18. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Waar bemoei je je dan mee ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik ben tot nu toe over alles tervreden, kijken hoe het zich gaat houden, komt er nog meer ![]() ![]() ik hou jullie in iedergeval op de hoogte ![]() |
|
|||
|
|||
![]() marcel bij conrad even een licht gevoelige senor halen zie je niet maar vinger er op en klik
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
thanks frankie, zal ff kijken of ik iets kan vinden, eerst maar eens met jouw hoepels aan de gang ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
goed idee, ut is nou net un spiegel met un giga-jeugdpuist.... voor de rest mooi project hoor,tankdop is echt cool gr. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zal die puist binnen kort eens klein maken ![]() |