![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo mede-forummers!
Aangezien ik al heel wat uurtjes op het forum heb rond gespeurd (en dankbaar gebruik heb gemaakt van veel nuttige info ![]() ![]() Merijn Abels (Abeltje) kom uit Uden (N-Br.) en ben van bouwjaar 1980. M’n daily ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Details: 1.8 8v bj. 1993 Zwart metallic Wat is er aan gedaan: Verlaagd 17” Golf4 koplampen met angel-eyes Embleemloze gril Rood/zwarte achterlichten Golf4 (sport)stoelen en achterbank in blauw/zwart Momo 32cm stuurtje Plasma tellerplaten Rode verlichting in de rest van het dashbord Apparte spiegels (lijkt wat op M3) CV met afstandsbediening M’n project ![]() ![]() Er is al veel aan gedaan, en dat wordt alleen nog maar meer! Zie project-topic M’n vorige auto’s: ![]() ![]() ![]() ![]() En dan nog een paar waar ik geen (digitale) foto’s van heb: - Golf2 1.8 GTI - Ford Fiësta 1.1 - Seat Ibiza 1.5 SXI - Citroën Xsara 1.6 16v - Citroën Xsara Picasso 1.8 16v - Hyundai Getz 1.6 16v - Hyundai Accent 1.4
Ik Volkswaag, jij Volkswaagt, wij VOLKSWAGEN ![]() Last edited by Abeltje : 27-02-2009 at 13:16. Reason: link naar project-topic toegevoegd |
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Link naar mn project-topic werkt nu.....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoeft ook niet , hoor ![]() Welkom hier, zie je niet vaak eem vento met golf front. |
|
|||
|
|||
![]() Welkom hier en veel succes met je project