![]() |
|
|||
|
|||
![]() wegens beeindeging hobby tekoop
golf1 cabrio boujaar 1992 2 jaar terug geheel gespoten in originele kleur darkburgundy pearl effect digitaal dashbord motorruimte geheel clean spagettie uitlaat rvs verchroomde hoofdrem cilinder en rembekrachtiger verchroomde inlaat +gasklep verchroomde waterpomp oliefilterhouder verchroomd motorsteunen verchroom alle schakelstangen in chroom supersport schroefset verchroomde dynamo ruitenwisser mechaniek verchroomd verchroomde klepdeksel distributie deksel verchroomde verdeler verchroomde dynamo veel verchroomde en vergulde delen vergulde ruiten wissers snapoff stuur custom interieur in vanille kleur incl dashbord accu verhuisd naar de kofferbak de auto barst van de aparte onderdelen en details geheel klaar gemaakt voor seizoen 2009 auto word zonder wielen verkocht dak is 2 jaar terug vervangen taxatie raport aanwezig van 15000 euro tevens krijg je alle liggende delen er bij een kenner weet wat de auto waard is en hij gaat ook niet voor weinig weg auto heeft diverse prijzen gewonnen 3-prijs mivw bij de cabrio's 3-prijs alles vw kaunitz diverse eerste prijzen dub05,snipperling voor meer info gewoon bellen gaat niks van de auto los weg vraag prijs 9999 euro inruil bijv golf rallye in originele staat mogelijk voor meer info gewoon bellen heb niks te verbergen 0646047890 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() voor fotos http://s290.photobucket.com/albums/...0mk1/?start=all evt complete foto reportage van ombouw aanwezig auto word gelevert met de volgende wielen 15" 7j met 4nieuwe 185-45-15 nangkans wielen worden niet los verkocht worden op dit moment klaar gemaakt ![]() Last edited by frankvr6 : 19-04-2009 at 19:54. |
|
|||
|
|||
![]() goed bod word overwogen
|
|
|||
|
|||
![]() hoi met bono als je een rally zoek met vermogen hij staat weer te koop mijn rallye zie marktplaats
|
|
|||
|
|||
![]() hoi bono
ik had hem al gezien maar hij valt voor mij buiten mijn budget of je moet intresse hebben in een mooie golf1 cabrio ![]() grt frank Last edited by frankvr6 : 10-04-2009 at 07:23. |
|
|||
|
|||
![]() upje
|
|
|||
|
|||
![]() mooi ding
ff een ander vraagje chassisnummer staat zeg maar iets lager in het schutbord, maar nog steeds in het schutbord zoals op kenteken dan. Laat je zoiets wijzigen bij de RDW>>?? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
het apk boek zegt: als je aan de hand van het kentekenbewijs het chasisnummer kan vinden is het goed, als die op het kenteken links staat en hij zit rechts is ook geen probleem, dus NEE dit gaan we niet doorgeven bij de RDW, geen slapende honden wakker maken ![]()
|
|||
|
|||
![]() dit is het schutbord de andere waar die origineel zit is het waterschot/paravan
en nee geen rdw er bij gehad precies wat marcel zegt |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Heb misschien wel belangstelling maar niet voor het bedrag wat je vraagt. Kun je me misschien een idee geven wat je uiterste prijs is? Als je prijs interessant maakt dan wil ik wel komen kijken? Met vriendelijke groet, Rene Herbers |
|
|||
|
|||
![]() bel mij donderdag maar even 0646047890 ligt er ook aan hoe je hem wil hebben
er valt te praten over de prijs maar verwacht niet dat er 1000den euros af gaan ik hoor het wel Last edited by frankvr6 : 22-04-2009 at 21:44. |
|
|||
|
|||
![]() subtiel schopje en bieden mag maar beledigen niet uiteraard
|
|
|||
|
|||
![]() laagste prijs 8500 zonder wielen alleen deze week anders gaat ie of de opslag in of hij word gesloopt
|
|
|||
|
|||
![]() nog interesse in de rally 321pk ik ben ook nog op zoek naar een mooie golf cabrio
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
volgens mij word hij al in onderdelen verkocht , hier ook op het forum http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=54769 Last edited by bolfvariant : 09-05-2009 at 07:22. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() de golf1 cabrio is niet meer enige wat rest zijn bakken vol met verchroomde delen may he rust in peace |