![]() |
|
||||
|
||||
![]() Steek 4 x100
banden zijn vuilnis maar krijg je erbij kado, 2 banden reeds gedemonteerd (nw toyo´s maar lek op de wang) 195/45/14 hebben allemaal lichte stoeprandschade. valtbest nog wat van te maken. Vaste prijs 250 euro. foto´s volgen, af te halen in hilversum.
Zwijgen is goud. Vertel mij wat. ![]() Last edited by loco-vr6 : 03-04-2009 at 14:50. |
|
||||
|
||||
![]() upje, voor 100 euro meer laat ik de randen opnieuw afdraaien.
Zwijgen is goud. Vertel mij wat. ![]() Last edited by loco-vr6 : 02-04-2009 at 21:57. |
|
||||
|
||||
![]() EDIT rondom 8J, maar voor velgen ET 20, achterzijde weet ik nog niet ![]() velgen zijn heel erg vies op de foto maar valt erg mee irl
Zwijgen is goud. Vertel mij wat. ![]() Last edited by loco-vr6 : 02-04-2009 at 21:58. |
|
||||
|
||||
![]() Intresse in een set lenso velgen als inruill??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zaten onder een G40, ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nee dank, heb geen intresse in ATS,
Tevens ... UPJE Deze week gehaald nu voor 225.-
|
||||
|
||||
![]() Interesse om te ruilen tegen een set 14" Auxxiam Cup wieltjes, 7&8J?
Zonder banden, want die zouden dan om de RSL's moeten. ![]() Zijn inmiddels al compleet zilver, zonder de lelijke logo's in het midden.
|
||||
|
||||
![]() sorry, ik ruil het liefste niet in, ik heb mn oog laten vallen op andere velgen en de RSL gaan daarom in de verkoop.
|
|||
|
|||
![]() Misschien ruilen tegen dit setje velgen ? of ben je helemaal van het ruilen af?
Moet eigenlijks wel zeker weten of ze passen onder een jetta... Ivm met Schroef set ( laag en de ET waarde van 20 ) ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
knappe set op te zien, steek 4x100? wat is de et waarde? hoe laag kun je met die velgen? ik wil namenlijk mn scirocco plat op zn muil kunnen leggen.
|
|||
|
|||
![]() ja is 4 x 100
Ik heb op de velgen gekeken en ik zie alleen de nummers : 7,5J x 15H2 E25 Als je spatborden vrij breed zijn kun je aardig laag.. ook wel stoeprand schade maarja, Even wat TLC en ze zijn er weer boven op, met de Rsl'tjes ook zo ja ![]()
Draagarm schurende, asfalt vernielende jetta ![]() ( in de toekomst dan ) Last edited by Reitsma : 09-04-2009 at 12:03. |
|
||||
|
||||
![]() @ Reitsma
wat vraag je voor die velgjes? ik heb er wel interesse in.als je ze niet kunt ruilen dan wil ik ze wel kopen, en dan kan jij die RSL-letjes weer kopen ![]() en hoeveel inch zijn ze bytheway?
VW das auto. Last edited by volksfahrer : 09-04-2009 at 12:10. |
|
|||
|
|||
![]() 15" als ik de foto bekijk en er staat 7,5J x 15H2 E25 en denk dat de 15h2 voor de inch maat staat !
gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() Ik wacht even af of hij wil ruilen ofniet... Maar past ET 20 in 8 J voor om bij een jetta ? ? weet iemand dit>?
Draagarm schurende, asfalt vernielende jetta ![]() ( in de toekomst dan ) Last edited by Reitsma : 09-04-2009 at 16:29. |
|
||||
|
||||
![]() Wordt erg lastig...
|
|
||||
|
||||
![]() @ Reitsma: ze zaten op een polo G40, en dat ging prima, de voorvelgen zaten vlak/gelijk aan de voorschermen. Achter kwamen ze zo´n +- 1,5 cm de kasten uit.
Ik neem wel even een velg mee naar de schuur zaterdag en post wel ff een foto van hoe hij uitkomt op een scirocco 1, zou een redelijke referentie moeten zijn voor een Jetta 1 ook toch? 7,5 J wordt te breed voor mij ben ik bang, maar blijkbaar kun je ze zo al verkopen
|
||||
|
||||
![]() ik neem aan dat de velgjes van Reitsma wel onder mijn mkll zullen passen?ik weet niet of ik dan ook echt laag kan maar dat zien we dan wel weer
![]() welk merk/type zijn dat eigelijk?ik kan het er van de foto niet uithalen.
|
||||
|
||||
![]() @Martijn en staat E25 dan voor de Et waarde?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
merk is ACT en ET waarde is dan inderdaad 25
|
||||
|
||||
![]() zondag gaat ik naar drenten dus laat t even weten, anders neem ik ze mee, scheelt voor jou weer een stuk rijden.