Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Nieuws en actualiteiten
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 22-03-2009, 12:05
Ritske's Avatar
Ritske Ritske is offline
Volksforum Aandeelhouder <- bytsje mar :p

Send a message via MSN to Ritske

Mooi dat de schade ord uitgekeert, hoop dat ie weer zo mooi word als voor de schade
Reply With Quote
Old 22-03-2009, 12:13
fabian's Avatar
fabian fabian is offline
Forum Regular

Send a message via MSN to fabian

Quote:
Originally Posted by Ritske
Mooi dat de schade ord uitgekeert, hoop dat ie weer zo mooi word als voor de schade

is wel de bedoeling...een gelijk mijn ergernis puntjes wegwerken!
hij was niet zo netjes voorbereid voor het spuiten en er zatten voor al in de rondingen bij de ramen schuur krassen en er zaten her en der minuscule deukjes die waarschijnlijk over het hoofd zijn gezien.
ook wil ik er nieuwe dorpels in zetten ivm krik rand.

dus als hij weer klaar is is het de bedoeling dat hij er nog een stuk beter uitziet als dat hij was(niet dat hij er slecht uitzag), hij wordt dan ook nooit meer als daily gebruikt.
Reply With Quote
Old 11-04-2010, 15:33
golfr32's Avatar
golfr32 golfr32 is offline
VW Guru

Fabian,

Eventjes buiten het feit om dat jouw thans super mooie mk1 in de poeier ligt, het volgende:

In mijn projecttopic heb ik eens vermeld waar ik de originele spatbordschermen vandaan heb getoverd.
Deze heb ik destijds weggehaald bij Lubbers autoonderdelen Geesteren (OV).
Zij leverden destijds alleen nog 1 type originele schermen, namelijk voorzien van bumpergat (weet ik niet helemaal meer zeker, moet je even nakijken in mijn thread) en uitsparingen in de wielkastrand voor bevestiging van spoorverbreders.

N.B. omdat ik gelijk over onderdelen begin te praten ipv over de geleden onterecht toegedane schade, moet je niet beginnen te denken dat ik niet met jou mee leef, in tegendeel zelfs!
Ik vindt het bijzonder treurig en buitengewoon asociaal dat iemand er vandoor gaat, buiten het feit dat iemand er niet/ wel schuldig is aan het veroorzaken van....
Je moet zeker niet bij de pakken neer gaan zitten, want dat is über zonde!
Het golfje met schade moet je even doorheen prikken, en volledig focussen op het weer terecht maken van...

Ik wens je bijzonder veel kracht, sterkte en volle moet toe om alles weer op orde te krijgen!!
Old 11-04-2010, 20:07
fabian's Avatar
fabian fabian is offline
Forum Regular

Send a message via MSN to fabian

mijn golf staat momenteel nog steeds op stal met de schade, ik heb inmiddels al weer een nette originele grafiet kleurige gl bumper met dubbele bies gevonden.
ik moet nog 2 originele schermen op de kop tikken, maar op het moment ben ik ff druk om mijn zolder te verbouwen voor mijn zoon, die moet verhuizen van zijn huidige kamer omdat er een 2de opkomst is.
dus mijn mk1 project staat op een laag pitje, financieel gezien gaat er ook alweer genoeg geld naar de zolder en naar de 2de kleine.
ik heb inmiddels al een ander projectje achter de rug mijn nieuwe daily:

http://www.vwforum.nl/de-garage-f6/...p13-t81326.html

het is wel de bedoeling tzt de mk1 weer klaar te maken, maar zo groot als jij het aanpakt ligt niet in mijn bereik, ik heb de ruimte de tijd en het geld momenteel niet
ik ben op het moment een plek hier in de buurt aan het zoeken waar ik stukje bij beetje de auto weer schade vrij kan maken en klaar kan maken voor de spuiter maar dat valt niet mee.
Reply With Quote
Reply

Posting Rules