![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo ik ben net lid van dit forum. Ik heb zelf een golf 2 gti 16v kr van 88. Ben nu bezig met een abf motor erin te bouwen. Omdat ik alles van de golf 3 wil gebruiken wil ik ook de benzine pomp over zetten. want die van mij hangt onder de auto, en die van die golf 3 zit in de tank. Heeft iemand ervaring met het overzetten van de tanken. Of dit kan zegmaar. Ik hoor het wel alvast bedankt
gr tim |
|
|||
|
|||
![]() weet niet of er veel verschil inzit, maar in jou tank van je gti zit ook een opvoerpomp bedoel je die niet? als dat zo is kan je deze tank houden en alleen de opvoerpomp aan omzetten, misschien dat je deze nog wel moet aanpassen ofzo maar als dat zo is scheelt het weer wat werk misschien
|
||||
|
||||
![]() hoi bedankt voor je reactie. het klopt idd dat er bij mij een opvoerpomp in me tank zit bij die golf 2, en de echte pomp onder me auto hangt. maar omdat ik dus die abf motor van een golf 3 ga inbouwen wil ik ook de tellers gebruiken. ben bang dat me benzine meter het niet gaat doen als ik me ouwe pomp en tank element gebruik. want een golf 3 heeft geen opvoerpomp dan zit alles in je tank zegmaar pomp en tank element
gr |
|
||||
|
||||
![]() Golf 3 tank past wel onder een golf 2.
De stekkeraansluitingen zijn echter wel anders. Succes. Gr Jan. |
|
||||
|
||||
![]() ah oke dat is goed nieuws.helaam zonder aanpassingen ofzo? ik ga zeg maar alles overbouwen de complete kabelboom met zekering kast en tellerbak. dus stekkers moeten geen probleem zijn. heb je zelf ook een golf 3 tank onder je golf 2 of? bedankt voor je reactie
gr tim |
|
||||
|
||||
![]() Idd past gewoon 1op1 super voor je ombouw dus als je alles wilt behouden van de mk3
|
|
|||
|
|||
![]() das goed nieuws tim
|
|
||||
|
||||
![]() das zeker goed nieuws. weer een probleem opgelost. bedankt voor de reacties
gr tim |