Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Thread Tools Search this Thread
Old 26-03-2009, 14:46
Franky B's Avatar
Franky B Franky B is offline
VW Addict

Send a message via MSN to Franky B
Default Golf 3 tdi 81KW '96 gereviseerde motor. leer airco cruize control.

Te Koop: Golf 3 GT Tdi 81KW 110Pk. Nu 146 pk en 336nm koppel

Het betreft een nette en goed onderhouden auto met een klein verhaal er aan vast. Een kleine 3 maand geleden heb ik motor schade gehad met de auto. De radiateur bleek verrot te zijn en daardoor heeft de motor niet de juiste koeling gekregen waardoor de 4de zuiger is gescheurd. De auto is toen naar de garage gebracht (jb autoservice, misschien wel bekend onder de vag diesel rijders) Daar heeft de motor een complete revisie gehad. rekeningen twv ruim 4000 euro ter inzage.

nieuwe:
* drijfstangen (van een pomp verstuiver deze zijn sterker en kunnen meer hebben)
* zuigers (van een pomp verstuiver deze zijn ook sterker als de originele die er in zaten)
* alle lagers
* krukas afgewogen en gebalanceerd
* krukas poelie
* kop
* verstuivers
* airco radiator en airco opnieuw gevult
* radiator
* distributie riem
* multi riem
* v snaar
* brandstof pomp op tijd gezet

een paar maanden daarvoor heeft de auto een nieuwe magneet klep gekregen nieuwe remblokken draagarm rubbers (audi TT) en is er een nieuwe chip op maat op gekomen. waardoor de auto nu een hoger vermogen heeft. Vanwege dit hogere vermogen is de auto nu ook zuiniger. Bij normaal rijgedrag rijd je ongeveer 950km op een tank van 55 liter. En met de huidige diesel prijsen is dat lekker tanken. Dus al met al een heerlijke, snelle, zuinige auto waar je nog heel wat kilometers probleemloos mee kan rijden.

De auto is 40/40 verlaagt met een vaste weitec set, ook is de auto voorzien van een volledig golf vr6 onderstel plus remmerij. Vanwege het hogere vermogen is dit stukje extra remkracht en wegligging niet een overbodige luxe.

De auto is ook voorzien van een luxe lederen interieur. en heeft de volgende opties en extra's
* airco
* cruise control
* lederen interieur
* MFA (boord computer)
* zwarte hemel en a, b en c stijlen
* 17 inch 8J BBS RW velgen met nangkang 205/40 banden
* zwarte heldere hella koplampen
* trekhaak
* word voor de verkoop opnieuw apk gekeurd
* centrale vergrendeling op afstand

Het is een echte liefhebbers auto en er zijn dan ook kosten nog moeite aan bespaard. De auto verkeerd in een technische nieuw staat. Het is niet een nieuwe auto dus de koets heeft wel wat gebruikers sporen. Ik heb de auto als project gehad en heb er zelf al een boel aan gedaan om de auto heel netjes en origineel te maken.

Helaas heeft iemand tegen de linker deur aangereden en niet een kaartje achter gelaten. (gelukkig geen ernstige schade) De deur is al vervangen icm met nieuwe en nieuw gespoten scharnieren. maar er is iets kleur verschil met de deur en de auto. ook het voorscherm is beschadigt (geen erge deuken oid) dus om het helemaal netjes te maken moeten deze opnieuw gespoten worden.

Ik heb nog electische raam mechanismes en electrisch verstelbare en verwarmde spiegels liggen deze krijg je er ook bij. Wou deze zelf inbouwen maar vanwege verkoop gebeurd dat helaas niet meer.

De auto gaat weg omdat ik naar een golf 5 aan het kijken ben.

Vraagprijs 4250,-

(edit: er gaan geen onderdelen los weg)

mochten er nog vragen zijn hoor ik het graag.
mailen mag, bellen is natuurlijk wel sneller.

Met vriendelijke groeten
Frank
0629111000

Audi 80 GLS (Ex)

Last edited by Franky B : 26-03-2009 at 14:53.
Old 10-12-2010, 16:27
SerG's Avatar
SerG SerG is offline
Forum Newbee

oef, zou het wel weten met deze golf ...................
uit elkaar trekken en alles in me Golf MK1 diesel zetten, zie je de deukies ook niet meer

Rij nu in een;
- Golf 6 TDI 105PK bleumotion 2010 leasebak zwart
- Golf 4 TDI variant 110pk 1999 zwart
- Golf 1 diesel 40KW 1982 zilver (gekocht d.d.12.10.'10)

Posting Rules