![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat klopt,zoms zijn de nummer om geschrijven bij vw naar nieuwe nummer.
maar dan is het oude nummer er nog wel bij Classic Parts. bv bij teller kabel was vroeger 171.... en nu begint het met 191.. numer. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
enig idee wanneer het ook weer verkrijgbaar is (enkel nog maar in productie?) , of is dit nu al te bestellen bij hun? |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zwart-grijs is al te bestellen dacht ik (er lag ook een proefstukje in de vitrine), voor de rood-zwarte stof is nog geen concrete datum genoemd. Ga er maar niet van uit dat dat al binnen een maand of twee is.. Neem anders even contact op met de jongens van VW Classic Parts, zijn sympathieke figuren die je graag te woord staan! |
|
||||
|
||||
![]() gisterenavond mailtje gestuurd, vanmorgen al antwoord gekregen:
Quote:
het grijs/zwart gestreepte stof is volgens hun niet verkrijgbaar ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb weer een onderdeel (achteras stabiklem) binnen van ze. Ik bestel altijd via de dealer.
|
|
||||
|
||||
![]() @ Evil: Kan je via de dealer bij Classicparts bestellen, en scheelt dat dan op verzendkosten?
Ik kom af en toe wat spullen tegen die ze bij Classicparts nog wel hebben, maar elke keer iets los bestellen is zo prijzig, dus spaar ik op, maar dan wordt het per keer weer zo duur ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() verzendkosten licht rond da 8 a 12 euro ex btw.
hankt af wat je besteld. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zijn ze er weer de achteras stabiklem ? dan ga ik ook even weer bestellen.. bedankt voor de info. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mijne was doorgeroest. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Probeer 't eens hier! Stof wat je zoekt staat daar weliswaar niet afgebeeld, maar Quote:
en Quote:
dus zou daar zeker eens informeren als ik jou was. Edit. Net nog deze thread tegengekomen, OK, ik weet 't, is wel iets meer als waar je naar op zoek bent ![]()
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 16-04-2009 at 16:16. |
|
||||
|
||||
![]() hey
echt super hoe je hier geholpen wordt! heb eens mailtje gestuurd ik zou dus echt stof moeten hebben (geen compleet interieur) omdat ik het nodig heb voor andere stoelen te laten overtrekken (dat het origineel lijkt en zelfde wordt als mijn achterbank) ofwel moet ik mijn stoelen uit elkaar laten doen en hopen dat het stof van mijn stoelen voldoende is om middenstukken in de nieuwe te laten stikken thx alvast wim |
|
||||
|
||||
![]() ik had ergens in een topic hier begrepen dat ze ook complete claxon dopen hadden voor spucknapf sturen maar op de site kom ik niet verder dan gti striping...
hebbe ze niet een aparte webshop ofzo...?
|
||||
|
||||
![]() die komen eraan, maar zijn er nog niet
|
|
||||
|
||||
![]() gewoon onderdeel nummer invoeren bij hunnie en je ziet als ze het hebben of niet.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ALs ik het goed lees zoek jij de grijs gestreepte stof van een gti. Ik kan deze voor je leveren heb hem 2 weken geleden ook voor mezelf besteld. Mocht je nog op zoek zijn stuur me dan even een mailtje. infomjanssen@gmail.com groetjes michel |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Via de dealer betekend alleen een extra tussenpersoon. Of er moeten bij een dealer heel veel Classicparts delen besteld worden. Ik had laatst eens het geluk dat ik zelf iets wou bestellen en ik die week toevallig voor een klant wat T3 schuifdeur delen moest bestellen. Dat scheelt dan weer met verzenden. Ik vind trouwens dat ze hele schappelijke verzendkosten rekenenen en erg netjes verpakken.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hey bedankt voor je reactie maar mijn interieur is intussen volledig bekleed ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En erg mooi moet ik zeggen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() nice!!!
|