![]() |
|
|||
|
|||
![]() bij aanschaf zag de polo er al aardig uit maar natuurlijk niet naar mijn zin
![]() voor ik aan de verbouwing kon beginnen eerst de moter aangepakt koppakking lag eruit lekte koelvloeistof op de eerste cillinder hier duidelijk te zien ![]() na dat hij weer fijn liep werd de bak vervangen voor een revici bak uitlaats systeem aangepast piper filter geplaatst en hij kreeg een chip op maat ![]() de volgende stap was omlaag ![]() ![]() ![]() januarie dit jaar een stuurfoutje ![]() ![]() ![]() dus shoppen ![]() ![]() ![]() en de kant van laag breed en clean op ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en jawel na een week of 2 de weg weer op ![]() daarna de wielen verbreed staal 15 inch voor 8j met 185/45/15 ![]() achter 9j met 195/45/15 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() inmiddels voorzien van caddy naafdopjes meer veranderingen komen zeker nog wel ![]() het houd nooit op ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit man. Gr ronnie
|
||||
|
||||
![]() Daar is al flink aan geknutseld, wat zijn de verdere plannen?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
verzin elke keer wel weer wat ![]() |
|
||||
|
||||
![]() die bezem onder de kap doet me aan die polen denken
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom en de polo ziet er zeker goed uit ga zo door.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
haha i,v,m met dat de schermen eraf waren daar zit namelijk de stang voor de moterkap aan ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ziet er leuk uit
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ziet er goed uit! dat pipercross filter is dat wat?
groeten Jasper |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja bruld lekker ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nice |
|
|||
|
|||
![]() vandaag de puntjes op de i gezet
naafkapjes ![]() foto,s altijd leuk ![]() ![]() ![]()