![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor de comments mensen
![]() Ik laat de wagen zo liggen zoals die nu ligt anders kan ik er niet meer normaal mee rondrijden. De kat ligt nu ongeveer 2 cm van de grond, dus die hoor je af en toe al schrapen ![]() ![]() Zometeen maar eens een setje wielsloten scoren voordat ik de wielen dadelijk kwijt ben ![]()
|
||||
|
||||
![]() Erg mooi hoor .. toch leek je 16v op die Audi's wel lager te liggen, of hangt een vr6 (blok) lager?
Ziet er in ieder geval puik uit!
|
||||
|
||||
![]() netjes hoor! niet lager gaan! mooie hoogte zo.
is nigel ook in boekel te vinden??? groet frank
|
||||
|
||||
![]() Netjes geworden!
En supersnel gedaan allemaal, je komt wel even een drankje doen in Oostenrijk he? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De 16v lag ook lager omdat daar de banden de kasten in konden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey Frank, wat is in Boekel en wanneer is dat? Ik ben wel dit weekend te vinden op eurosunday ![]() Quote:
Dank je Arend, wanneer zijn jullie aan der See? Dan kom ik jullie zeker even bezoeken. Wij zijn daar van 18 t/m 21 Mei ![]()
|
||||
|
||||
![]() in boekel is het internationale scirocco/corrado weekeind dat is 14-15-16 mei...
shijnt werelds te zijn. voor mij ook de 1e keer. maar eurosunday? wats dat? heb ik niets van gehoord of gelezen...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan moet ik eens even kijken of ik 1 dagje langskom, dat weekend vertrekken we namelijk ook naar Wörthersee. Voor eurosunday kijk eens op www.eurosunday.be is wat nieuws maar daar wordt geselecteerd bij de ingang dus een laag polyesterbakken gehalte ![]()
|
||||
|
||||
![]() hmm, alle merken ben ik niet zon fan van eigenlijk. wel kan ik met al mn auto`s daar terecht
![]() vind ik een goede actie. net als bij een discotheek, sportschoenen? buiten blijven ![]() ivm vele onderdelen die ik mee moet nemen ga ik toch maar naar arnhem ![]() ontopic!!!
|
||||
|
||||
![]() De eerste 2 foto's die ik gevonden heb van eurosunday
![]() ![]() ![]() De komende dagen eens zoeken naar meer pics ![]()
|
|||
|
|||
![]() Super mooie kleurtje in de zon !
|
||||
|
||||
![]() Heel mooi man,vandaag nog eentje gezien met de zelfde velgen echt mega mooie wielen man en inderdaad een mooi kleurtje hoor.
![]() Check mijn foto`s van Arnhem erg mooie wagen heb ik nu ,.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() En nog een 3 tal foto's:
![]() ![]() ![]() Het was trouwens een goede meeting op een geweldige lokatie en een heleboel top wagens. Het is zeker een meeting om volgend jaar in de gaten te houden. Voor meer foto's kijk op: http://www.qpics.be/gallery/
Bmw e61 530d touring Last edited by Vains : 10-05-2009 at 23:02. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wij van 16-23 mei, tot dan ![]()
|
||||
|
||||
![]() I'm in love!!!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() En nog 2 gave foto's gevonden
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heel mooie foto`s, man wat is het toch een mooie kleur hé in de zon.
Gr Ronnie..echt mooi.
|
||||
|
||||
![]() Hele mooi corrado geworden Nigel!
Velgen staan haar heel dik ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() vind het maar matig!
Nee flauwekul ziet er super uit! had toch eerst mijn twijfels met je gouwe boutjes!! Maar het resultaat mag er zekers wezen! Jammer dat ik niet met je mee kan naar WZ maar zolas ik vorig jaar al zei : Volgend jaar ga ik mee ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De wagen vandaag grondig gewassen en in orde gemaakt voor Worthersee
![]() Gelijk een nieuwe naloopsensor geplaatst en een nieuw relais voor het motormanagement, hopen dat het probleem met starten bij warm weer afgelopen is ![]() Morgen avond vertrekken we.....ik heb er al zin in ![]()