![]() |
|
|||
|
|||
![]() Aangezien ik hier steeds vaker m'n gezicht laat zien zou ik me hier ook voorstellen,
Ik ben Vladi, 20jaar (bijna 21) woon in Emmen, Tot nu toe ben ik eigenaar geweest van 4 VW's; VW Golf Mk2 1.3 CL (86er model, gesloopt) VW Golf Mk2 1.6 CL (91'er, laatst weer rijdende gespot) VW Golf Mk1 Cabriolet 1.8 ('87, verkocht) én nu sinds kort rijd ik een VW Jetta Mk2 1.6 ('92) waarvan ik hier een paar foto's neer zou zetten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Veel gaat er niet meer aan gebeuren, de lak krijgt z'n nodige aandacht, kleine details worden toegevoegd en wellicht volgend winter (én zomer) een paar andere wielen. Groeten, Vladi |
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier,
Leuke jetta heb je! Succes en have fun
|
||||
|
||||
![]() mooie mk2 heefd heel lang op marktplaats gestaan als ik het goed heb ?
suc6 ermee |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Klopt idd! Maand of 2 ongeveer ![]() Thnx mensen! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom,
Mooi karretje! |
|
|||
|
|||
![]() Heb hem gespot echt een vette bak......
|
|
|||
|
|||
![]() Nette MK2!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Thanks!
|
|
||||
|
||||
![]() Welkom op het forum en mooie Jetta hoor.
|
|
|||
|
|||
![]() had je jetta al zien staan in emmermeer. wel een dik ding!
groeten rick.
|
|||
|
|||
![]() Thnx!!!!
Rickster, wat rijdt je zelf dan? |
|
|||
|
|||
![]() staat ja in zen onderschrift....
Dat is Rick komt uit Erica heb een dikke 4 en een supermooie einser |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Kleur/wielen e.d. dan weet ik wanneer ik hem ook spot. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Welkom hier.
Als ik je zie rijden zal ik ff zwaaien ![]()
|
|||
|
|||
![]() heb een zilvergrijze golf 4 met 19 inch rs6 velgen en een lage blauwe golf 1 met porsche teledails. mijn kameraad woont in emmermeer met die groene golf 1 met imperial. zal zwaaien als ik je zie!
groeten rick.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() Ik spot die Groene inderdaad regelmatig, woont hier 'n straat achter volgens mij... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Thanks! Ik zit een beetje in dubio over wat ik nog ga aanpassen aan de auto, velgen gaan sowieso anders worden, heb al een aantal opties in m'n hoofd ![]() Maar eerst maar lekker vakantie houden over 2 weekjes, daarna ga ik wel kijken wat ik nog te besteden heb aan de auto. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heee vladi dennis hier leuk man dat ik je treff hier op volksforum
zag je laatst nog rijden en zag ook dat je netjes je handje op stak ![]() spreek je wel weer groetjes mooie jetta trouwens
|
||||
|
||||
![]() Wie van jullie gaat er volgende week zondag naar VW fanatics in dinxperlo
zo jah kunne we zamen die kant op rijden in collone intree is 5 euro en veel te doen en is grote meeting