![]() |
|
|||
|
|||
![]() Eventueel te koop:
HTN Rennsports 3 Delig 8J rondom ET19 / ET04 Continental 195-40-14 (Banden hebben achter wat aanloopschade door de wielkas) Verborgen ventielen 4 Naafkappen (staan niet op de foto) Velgen worden er as week afgehaald, gepoetst en opgeslagen in de garage. Vraagprijs: 2000 euro ![]() ![]() Last edited by VW_Mannetje : 13-01-2010 at 07:42. |
|
||||
|
||||
![]() Waar zijn de wielen eventueel te bezichtigen/passen?
|
|
|||
|
|||
![]() Wielen liggen in Den Helder, voor meer info gelieve een pb te sturen.
|
|
|||
|
|||
![]() Nwe vraagprijs: 1900 euro!!!
Velgen worden er na 16aug weer afgehaald, gepoetst en op de velgenboom in de garage geplaatst. |
|
|||
|
|||
![]() Van 2000 euro ---> 1900 euro ---> 1800 euro!!!
|
|
|||
|
|||
![]() Opnieuw omhoog! 1800 euro! Prijs is bespreekbaar!
|
|
|||
|
|||
![]() 1700 euro!!! Wielen worden niet meer gepoetst, maar de remstof op de randen valt te verwaarlozen.
|
|
||||
|
||||
![]() Gaat dit passen onder een 4cm verlaagde mk1? Kzoek iets met wit hart...
|
|||
|
|||
![]() Mijn Lupo was 8 tot 10cm? verlaagd, en kijk anders een bij foto's van BlackDevil, die rijdt een blauwe Golf 1 met dezelfde wielen eronder. En volgens mij nog wel verder verlaagd dan 4cm.
Stuur anders even een pm, ik heb geen notificatie van nwe berichten in dit topic. Passen kan altijd. |
|
|||
|
|||
![]() Laagste prijs! 1650 euro!!! Vaste prijs anders verdwijnen ze verwarmd op zolder voor een volgende auto...
Last edited by Tjaap : 28-12-2009 at 22:58. |
|
|||
|
|||
![]() Kick!
|
|
|||
|
|||
![]() Schop!
|
|
|||
|
|||
![]() Even in de kijker, morgen weg voor een week, dus zal nauwelijks de email kunnen checken...
|
|
|||
|
|||
![]() Hier mag een slotje op aub
|