![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ha die groene Engelse golf4 die midden op het 2e pad stond nog een prijs eigenlijk? Hij had van die aparte handgrepen....
Voor mij was dit wel 1 van de mooiste auto's van de dag.... |
|
||||
|
||||
![]() Ik zal dan ook maar ff gaan mekkeren:
het weer was ruk, gewoon slecht geregeld.........dat weer. persoonlijk had ik de hal indeling anders gedaan. Verder de creme de la creme aan auto's. even klagen over de entreeprijs: 15 euro pfffffffffffff wat een geld........ ![]() Als je dit deelt door 2 (meesten komen toch met 2 personen) is het 7,50. Lijkt mij een zeer nette prijs ![]() Cateeeeeeerrringggggg ---- zal ik verder niets over zeggen, is al genoeg gedaan, wij zijn na afloop maar naar de MEK DREK geweest, heb d'r nog last van. Was een leuk dagje uit.......op naar 16 augustus ![]() Foto's staan ook online op www.vw-speed.nl preview: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() -vette meeting! leuk de vele buitenlandse autos!
-kregen de eerst 400 bezoekers een setje bbs rs velgen? (oud grapje) -eten was in mijn ogen ook waardeloos geregeld we durfden niet eens in de rij te staan zo lang die was (maar de mac verderop bracht de uitkomst) -15,-?! hhmm. was voorgaande jaren toch stukken minder.. maar gezien de locatie wel begrijpelijk jammer van de regen, auto's die achteraf stonden zijn daardoor weinig op de foto gezet MAAR ZONDER TWIJVEL.. DE VETSTE MEETING VAN HET JAAR!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Iemand een website / forum waar die bolides te vinden zijn ?? Zien er inderdaad erg ruig uit !!! Super locatie voor een meeting, complimenten aan de mensen van MIVW. Volgend jaar misschien ook maar eens die kant op....
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wij waren met de kever, de rallye en de Mk1 VR6 en ik kan er maar 1 ding over zeggen:
HELEMAAL TOP ![]() Locatie was geweldig en was nog veel geweldiger geweest als het zonneje had geschenen. Ik denk echt dat dan het buiten terrein ook overvol was geraakt. Nee....volgend jaar zijn we er zeker weer bij ![]() |
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=B-ram] Bij het wegrijden zat er ook nog iemand te filmen. Beetje skater achtig figuur. Wie was dat en waar zal zn film te zien zijn?QUOTE]
Dat is Steven Campbell van www.wagenwerks.net uit the states... ziekelijk goede films maakt hij! |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik ben (helaas) WEER niet geweest, maar aan alle foto's die ik tot nu toe heb gezien durf ik te beweren dat dit 1 van de absolute toppers van Europa is, en keihard op weg is om de beste te worden. Als volgend jaar het weer meewerkt en jullie weten weer een dergelijke locatie (of dezelfde) te vinden, dan zie ik het gebeuren. Worthersee? dat is zoooooo 2009...
|
||||
|
||||
![]() Was echt super meeting. Alles was goed geregeld, op de prullenbakken en catering misschien na dan.
Heb in de gallery nog een aantal foto's gevonden van clubleden, die met het legernet over de auto's. Waarvoor we dan ook de "Award for best scene" wonnen. Als het aan mij ligt volgend jaar weer MIVW.
|
||||
|
||||
![]() Misha, vette foto's! haha en beetje vage af en toe..beschrijft onze slappe humor van die dag goed:P
|
|
||||
|
||||
![]() Ja inderdaad Rob.. ik ben 3 kilo afgevallen van het lachen denk ik
![]()
|
|||
|
|||
![]() Dik, erg dik!
heb er niks op aan te merken... Zaterdags met zon gekomen, zondags met zon vertrokken ![]() De GROUNDED MK2's... pfff wat een auto's zeg. Die rode ben ik zeker 4x weer opnieuwe naar toe gelopen...! Erg dikke wagen!
|
||||
|
||||
![]() In 1 woord :GEWELDIG
![]() Superdikke meeting ,niks op aan te merken. Op naar een weekendmeeting in 2010???? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Iedereen met de slaapzak in de hangaar.. pyamaparty
![]()
|
||||
|
||||
![]() hellaas had ik nacht dienst en kon er niet bij zijn maar aan de foto`s te zien stond er weer mooi spul tussen
ik had dat project van ruud fridolin wel heel graag eens willen zien hoop dat jullie het gezellig hebben gehad en volgende keer beter gr,egon |
|
|||
|
|||
![]() Supermeeting, ik heb me goed vermaakt.
toppers waren voor mij de Mk2's van Grounded! @Dr Bob, jouw Mk2 is echt dik! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nou komt hij dan he...... wil wel eens weten waarom iemand vd organisatie mijn motorkap open maakt als ik er niet ben ![]() als die kap open moet doe ik dat zelf wel als je het netjes vraagt Last edited by bivw 16vg60 : 13-07-2009 at 16:59. |
|
||||
|
||||
![]() Zo was wel een leuke meeting.
Had velgen gekocht van Vento Vice dus meteen monteren zodat die lelijke originele bbsen eraf konden, maar de auto moest nog wat omhoog dus dat ook maar meteen en dit alles in de regen! mivw crew stond te kijken van wat gebeurdt hier nu? maar goed ze hebben nix gezegdt dus neem aan dat dit wel goed zit. Ik ga ook maar nix meer over de catering zeggen, dit is al vaak genoeg gedaan! voor de rest was het zeker 1 om volgend jaar voor terug tekomen. Hoop alleen dan dat mn wastegate heel blijft en dus niet 200km met een takke herrie hoef terug te rijden! Voor de rest zeker geslaagd.
|
|||
|
|||
![]() Mooie foto's!