![]() |
|
||||
|
||||
![]() hoi VW vrienden
Graag wil ik weten over jullie ervaringen over Golf 1 met een type 4 motor ik wil graag binnenkort een type 4 TDI PD motor in mijn MK1 hebben ![]() daarbij loop ik tegen de volgende aan en dat is welk motorsteunen hebben jullie gebruikt de type 1 steunen of type 4 motorsteunen en is het wel te doen met type 1 motorsteunen vanwege de type 4 TDI motorblok met veel NM en is de motor dan niet te laag of dichtbij de grond... |
|
||||
|
||||
![]() Ben zelf bezig met de ombouw naar 16v, je hebt voor de ombouw de motorsteunen van een type 1 met "big block" nodig, die van de mk4 gaan niet passen.
|
||||
|
||||
![]() ophanging is vrijwel hetzelfde alleen bij de versnellingsbak heb je of een custom gemaakte steun of een steun uit een cabrio nodig.
steunen houden het wel maak me meer zorgen om je aandrijfassen. die van de mk4 gaan niet passen en die van de mk1 zijn niet sterk genoeg.
|
||||
|
||||
![]() ik heb nu al een tijdje een 16V uit een golf 2 erin
maar een TDI motor uit een type is toch anders.. |