![]() |
|
||||
|
||||
![]() Valt me op dat sommige niet altijd climatronic hebben, wel airco..
|
|||
|
|||
![]() Die van mij heeft ook gewoon airco, en wat vind jij te duur dan?
Ik bedoel een eerlijke tdi ( dus veel km op de teller want dat kan je gewoon verwachten en een autopas om te bewijzen) kost natuurlijk meer dan 1 waarvan ze beweren 200k op de klok te hebben zonder iets van bewijs te kunnen overleggen. En 1 met de juiste km stand en geen gebruikerssporen wijst weer op een re-spray. En wat daaronder zit weet je dan niet. Die van mij had 260k op de klok maar aantoonbaar met autopas , hoop kleine krasje ( gebruikerssporen) iets versleten stuurwiel ( driespaaks leer) omdat de km`s dat gewoon eisen. Maar voor een ruime 4500 euro vind ik dat normaal. Natuurlijk bestaan ze er goedkoper, maar ook eerlijk................................?? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lijkt wel een nette prijs, alleen ik hoef geen variant
![]() Of je moet er een stukje afzagen? ![]() ![]() Gebruiksporen heb je overigens altijd wel..
|
|||
|
|||
![]() ik heb gehoord dat er ook iets is met de achterlichten kleur samenstelling...(misschien weet iemand dit
(3 spaaks stuur zie je ook vaak in comfortline) |
|
||||
|
||||
![]() idd 3-spaak lederen stuur en meegespoten sierlijsten duiden meestal op highline. maar dan zijn er altijd nog opties die de eerste koper idd wel of niet heeft aangeschaft. mijn comfortline heeft elektrisch schuif/kantel zonnedak meegespoten spiegels en bumpers. dus opzich wel luxe maar toch geen highline (helaas
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik dacht ook altijd dat een highline climatronic moest hebben, maar dit blijkt ook niet te zijn. Heb er aardig wat gezien zonder climatronic namelijk..