![]() |
|
|||
|
|||
![]() Moet dieselen dus mijn project ga ik afkappen.
Ik heb een Golf mk2 1800 8v automaat. L97A, 1987'er. Dingetje rijdt prima, start soms wat moeilijk maar verder geen rare dingen. Staat op 15"neppe BBS met nieuwe toyo's. Vol leder interieur, automaatje dus, gewoon netjes. Maar ik wilde handbak en sneller dus heb een mk2 1986'er gekocht voor een KR blok. Blijkt dat het blok (de bak niet) gereviseerd te zijn, ziet er erg netjes uit. Op en aanbouwdelen zijn er al af, meeste is matzwart gespoten. Casco is apart maar netjes. Renault twingo blauw/zilver, suicide deuren, dichte achterklep, etc. Ondertussen verkocht: motorkap, stoelen, panelen en bank, veren, achterlichten en bumpers. Casco plus blok staan in de garage, half uit elkaar. Assen zitten er nog op, wel los. Blok hangt er nog in, alles is te bekijken. Extra: rode achterlichten, compleet RVS uitlaat (BOLKU), sportstuur, extra interieur delen, teveel om op te noemen. Ik kan van alles foto's maken, ff pb sturen dan. Prijs is 2750euro, alles erop en eraan, hele schuur leeg, twee auto's etc etc. Of ruilen tegen een diesel Oldtimer, een nette... Foto's: MK2; ![]() Interieur; ![]() Blok, nog ongespoten; Donor waar het blok inhangt; Nog een keer het KR blok; Zelfmoord; |
|
|||
|
|||
![]() Prijs nu bespreekbaar, ga zsm 200km verderop wonen en kan het niet sowieso niet afmaken. Inruil opties zijn vergroot....
|