![]() |
|
||||
|
||||
![]() zijn die doppen voor het spucknapf stuur al leverbaar???
|
|
|||
|
|||
![]() ziet er idd gaaf uit golf 16v!!
|
|
|||
|
|||
![]() of die doppen voor het stuur al leverbaar zijn, kun je uitzoeken op hun site. Tik het onderdelennummer in en je weet het
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Het steuntje voor de bevestiging van de temperatuursensor (van toepassing als je een GTI hebt) is trouwens nog verkrijgbaar bij de dealer (hoeft niet eens via CPC), voor ongeveer 7 euro per stuk.
Iemand had me wijsgemaakt dat die dingen al lang vervallen waren en me dat ding dus aangesmeerd voor 14 euro (voor een stom plastic steuntje). Dit ding klik je aan de achterkant van je voorbumper erin, en daarin klik je dan weer de temp.sensor vast. In ETKA heb je, als je helemaal naar het einde doorklikt, een laatste overzicht met alle "rest-onderdelen", zoals dit beugeltje en nog wat klein spul. |
|
||||
|
||||
![]() Ik zag vandaag dat Classic Parts Center nieuwe originele spatborden op voorraad heeft voor de Golf 1, zonder gat voor de bumperophanging.
Komen aan de doos te zien uit Brazilië. Kost 160€, maar dan heb je ook wat.
|
||||
|
||||
![]() hebben ze ook spullen voor een polo 1 ?
ik snap geen ....... van die site ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Moet eerlijk zeggen dat ik dat nog niet eens exorbitant hoog vind voor een origineel scherm wat jarenlang niet leverbaar is geweest (zonder dat betreffende gat dus).
|
||||
|
||||
![]() Nee, de prijzen vallen inderdaad best mee. Denk dat ze dat vroeger ook gekost hebben als je ze bij de dealer ging halen.
En of ze Polo 1 onderdelen hebben? Vast wel, maar ik weet ook niet hoe die site werkt. Ik heb die onderdelen in levende lijven gezien bij een stand van hun.
|
||||
|
||||
![]() is een cabrio scerm met 155 nummer en met E op het einde en dat en als opmerking staat er bij voor bande maat 185/55/15
laatste type cabrio 1. |
|
||||
|
||||
![]() Als iemand nog gebruikte claxondoppen zoekt (als ze nog niet leverbaar zijn bij classic parts?) voor spucknapf stuur,
Ik heb ooit bij een Duitser van Golf1-IG een claxondop gekocht voor mijn stuur. Hij had er nog 5 liggen op dat moment, die wat ik kreeg was als nieuw. Dus als iemand belang heeft bij zijn e-mailadres, doe maar even een PM. Heb er overigens 20 euro voor betaald (±30 met verzendkosten) |
|
|||
|
|||
![]() Weet iemand of er al bij classicparts de spucknapf claxon doppen al op voorraad zijn?
|
|
||||
|
||||
![]() Ik snap eerlijk gezegd niet waarom VW Classic Parts niet gewoon een webshop/catalogus beschikbaar stelt dan draaien ze denk ik een stuk meer omzet.
|
|
||||
|
||||
![]() Denk niet dat het hen gaat om het draaien van grote omzetten, maar meer voor het ondersteunen van hobbyisten. Echter zou het inderdaad een uitkomst zijn als je iets makkelijker kon zoeken op de website.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
10 jaar geleden kostten nieuwe spatborden 70 DM (deutsche mark) bij de duitse dealer, das 35 euro... n uur geleden nog gehoord van n duitse vriend van me die in die tijd zijn cabrio heeft gerestaureerd. Ietsje duurder nu dus. met inflatie erbij zouden ze nu 70 euro moeten kosten. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Onzin, inflatie vanaf 2000 tot nu is ongeveer 20% geweest. een 100% inflatie in 10 jaar....dan moet je je als economie ECHT serieus zorgen gaan maken! dat spatbordje zou dus 42 euro moeten kosten. Er zijn echter denk ik wel zaken die zwaarder op de prijs drukken dan inflatie ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
gewoon onderdeel nummer in voeren op de site en je weet of ze het hebben. onder Verfügbarkeitsabfrage. dze hebben wel een webshop/catalogus. je moet het net weten. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens mij moeten wij ons als economie ook serieus zorgen maken op het moment ![]() Maar daarnaast kan ik mij niet voorstellen dat zo'n spatbord vroeger voor 70 DM te koop was. 30 jaar geleden misschien wel...
|
||||
|
||||
![]() Toen was het nog massaproductie. De kostprijs van zo'n schermpje is nu vele malen hoger, dat heeft niks met de euro te maken
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
oeps rekenfoutje, das na 20 jaar idd! (1,02 ^ 18 is 1,96.....maar 1,02^10 = 1,22 dus 22% idd...) maar die schermen kostten destijds toch echt 70 DM. van 35 euro naar 160 euro in 10 jaar tijd is een stijging met 357% in prijs ![]() volgens inflatie zou het 42,70 euro moeten zijn haha... maar idd destijds was het nog massaproductie. Nu echt niet meer. Bovendien leek er aanvankelijk veel vraag te zijn naar spatborden bij CPC, maar nu ze leverbaar zijn wordt er veel minder verkocht dan aanvankelijk gedacht... |