![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() hallo
Ik wil een kr in mijn golf 1 bouwen. Nu heb ik een compleete pl motor en extra de inlaat het lichtfilterhuis en de kabelboom en computer van een kr. Moet ik nog meer onderdelen hebben om de motor om te bouwen van pl tot kr? En heeft iemand dit al een keer gedaan?
__________________
Jetta mk2 |
#2
|
|||
|
|||
![]() Inlaat nokkenas is anders bij de KR
En er zit ook een kat. onder bij de PL Heb je er ook de warmdraairegelaar bij? De carter ontluchting is bij de KR ook anders |
#3
|
|||
|
|||
![]() De ontstekingsmodule heb je ook nodig. Is ook een extra 'kastje' wat normaal in de middenconsole zit verwerkt bij de golf 2.
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |
#4
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waar hoort dat kastje normaal vast te zitten? Heb het nu namelijk nog los liggen, maar wil graag weten waar het origineel moet komen. Als je delen van de bekabeling oid nodig hebt, kun je 't me even laten weten. Ik heb nog wel het een en ander van een KR liggen, ook die module. Motordelen heb ik ook nog wel, maar dan moet ik even zien wat weg kan en wat niet. ![]()
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#5
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Geen idee. Heb de motor in een golf 1 liggen.
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |
#6
|
|||
|
|||
![]() oke waarmdraai regelaar heb ik er nog op als je dat extra ventiel bedoelt?
en ik heb dat kastje ook nog. Maar als ik kijk naar mijn oude kabelboom van die golf 1 en de boom van die kr is dat het zelfde. De stekkers zijn ook het zelfde. dus is dit plug en play? of moet ik nog bedrading aanpassen?
__________________
Jetta mk2 |
#7
|
|||
|
|||
![]() Warmdraairegelaar is dat aluminium ding met 2 brandstofleidingen er aan[en bij de KR een extra vacuum]
Dat kastje wat Steven bedoeld is voor de stationaair loop Er hoort een beugel aan te zitten en dan komt het vast geschroeft aan de middenconsole[zit op alle hoge consoles een bevesteging] De ontstekingsregelunit kan je gewoon van de PL gebruiken[kastje aan de bijrijderskant in de parafan] |
#8
|
|||
|
|||
![]() oke ja die warmdraairegelaar heb ik ook die leidingen lopen naar de spinnenkop.
ik heb de computer van de pl en een van een kr die in de parafan zit ik heb ook beide kabelbomen. en de zekeringkast van een pl en diedan mijn mk1. Welke zekeringkast kan ik het beste gebruiken?
__________________
Jetta mk2 |
#9
|
|||
|
|||
![]() Je moet met bijde zekeringkasten de bedrading aanpassen
Het gemakelijkst is de motorkabelboom aan passen op de orginele zekeringkast[deze is storings gevoelig |
#10
|
|||
|
|||
![]() welke is storings gevoellig?
En wat moet ik precies aanpassen? Want naar mijn idee past het gewoon allen moet ik er extra relais in steken voor de br. pomp enz.
__________________
Jetta mk2 |
#11
|
|||
|
|||
![]() Die van een 82er is met porselijne zekeringen [1.5 JB] en storings gevoelig]
Daar moet je de kabelboom op aanpassen van de motor en brandstofpomp De andere met steek zekeringen [KR] Hierbij moet je de kabelboom van de hele auto aanpassen |
#12
|
|||
|
|||
![]() ik heb in mijn golf 1 1.5 jb automaat een zekeringenkast zitten met steek zekeringen.
__________________
Jetta mk2 |
#13
|
|||
|
|||
![]() Kabelboom van oud model golf2GTI naar achter voor de brandstofpomp
Stekkers van de achterlichten over zetten op die kabelboom Motor kabelboom van voor 89 [PL]en het is plug and play. |