![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dus we gaan niet net zo vrolijk eentje drinken? Emoties emoties emoties, over ongesteld zijn gesproken...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoezo niet? Met mijn beste vrienden ben ik het ook niet altijd eens, met m'n vriendin ook niet, dus waarom zou ik dat met forummers wel zijn? Even goede vrienden hoor. Met Mish heb ik een paar keer gesproken op de mini-meet in Oss, en volgens mij ook wel op een andere meeting, en nu zou ik hem ook niet uit de weg gaan. Maar dat betekent niet dat ik telkens moet gaan blaten als een schaap dat ik alles zo mooi vind wat iedereen hier doet. ![]() Als er dan echter volop geblaat wordt, blijf dan wel aub gewoon met beide beentjes op de grond staan, en ga niet denken dat je meteen boven de rest van de kudde staat.
|
||||
|
||||
![]() Ik ben 't er echt zwaar niet mee eens over dat geblaat en shit.. wat ik al een paar keer heb gezegd, ik maak wat opmerkingen..
her en der met een smilie erbij (daar issie weer) en jullie blazen het op alsof ik superman ben, dat doe je toch echt zelf Chris.. Als je hebt gelezen had je gezien dat mijn auto tegenwoordig niet op bumpstops ligt, en ook niet zo laag als kan en ook zijn mijn banden prima in orde.. wat boeit het overigens of je er een schroefset van 1000 euro of 1 van 250 onder doet. De helft van de scene rijdt op vmaxx, waarom loop je de hele tijd tegen mij aan te pissen? Als jij 't zo aan moet pakken moet je dat zelf weten, niks als respect.. maar respecteer ook gewoon de kleinere projecten die het forum rijk is.
|
|||
|
|||
![]() *leest het topic door en valt bijna van de stoel van het lachen*
![]() Iedereen heeft zijn eigen mening, iedereen zijn eigen smaak. Als iedereen het zelfde zou zijn was het een saai wereldje geweest ! Als iemand zijn mening geeft, positief of negatief, het is een FORUM ? Een forum is bedoeld voor discussies, mensen te informeren of de gelegenheid te geven om vragen te stellen over een bepaald onderwerp. Als iemand er niet tegen kan dat bepaalde posts/topics/projecten/whatever niet volgens ZIJN ideaalbeeld zijn dan kun je beter wegblijven. Als iedereen die in dit topic hapt/aanvalt/zich gebeten voelt of wat dan ook zijn emoties op standje 0 zet en het eens helemaal doorleest... Misschien dringt het dan door hoe lachwekkend dit eigenlijk allemaal is voor een buitenstaander om het te lezen (daar reken ik mezelf tot). Of iemand nou een wagen heeft waar hij 10.000 euro in kan pompen of een student die hard spaart en elke keer een klein beetje kan doen. Of iemand nou zijn auto 100 euro waard vind of hij wil er 10.000 voor hebben vanwege een emotionele waarde of wat dan ook. Respecteer het gewoon, iedereen kan toch voor zichzelf kiezen ? Ben je het er niet mee eens, reageer dan gewoon op een normale manier of reageer niet (dus niet meteen gaan afkatten op eerdere ervaringen, oh hij had zo en zo lang geleden ook al iets voor zo en zoveel te koop staan). Krijg je een reactie van iemand die het er niet mee eens is, accepteer het gewoon, dat is de mening van die persoon. Ik lees wel veel over respecteren in dit topic, maar het lijkt er een beetje op dat niemand überhaupt iemand respecteert ! Respect begint toch echt bij jezelf en door iemand af te zeiken op zijn mening, mee te doen omdat andere die persoon afzeiken, terug te happen omdat iemand JOU mening niks vind doe je in mijn ogen geen moeite om respect te verdienen van anderen. Zo, dat is mijn mening even kort samengevat, moest toch maar even reageren na altijd bijna alleen maar lezen ![]() Oja, even toevoegen, dit is allemaal niet op een bepaald persoon bedoeld maar voor de personen die zich aangesproken zouden voelen. |
|
||||
|
||||
![]() dat is mooi chris, same here!
laatste wat ik er over ga zeggen. ik begrijp dat er wel wat te zeiken is over Misha, over mij net zo... De hoeveelheid zeik die hij over zich krijgt/heeft gekregen staat in geen enkele proportie meer met waar het om gaat. Wat me opvalt en waar ik me aan erger is dat een aantal personen (en daar bedoel ik nu even niet de mensen met inhoudelijke inbreng mee) altijd vooraan staat te zeiken,... en DAAR erger ik me dan op mijn beurt wel eens aan... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Geweldig topic...ik geniet hier echt van..(nutteloze bijdrage)
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk persoonlijk door alle posten die er verwijderd zijn je geen totaalplaatje hebt kunnen vormen, sander. Misha als meerdere mensen zich storen aan jou " next level shit" ga dan eens niet met de wijzende naar de buurman of tot in detail gaan treden over de kleine zaken( zoals tegen broodbox opnieuw over fietsbanden en bumpstops) maar zie het als attituede... Ok als 1 iemand tegen me zegt dat ik mijn houding moet aanpassen heb ik ook zoiets van... dus.. maar als meerdere mensen mij zeggen dat mijn houding anders moet en dit veel vaker als 1 keer melden, krap ik zelf even achter mijn oren wat ik nu verkeerd doe... En meerdere mensen ergeren zich aan jou Messias houding. Hoeveel mensen hebben nu wel niet gezegt dat je naast je schoenen loopt. En je antwoord alleen maar: nee dat doe ik niet, maar...jantje pietje keesje. Laat dan eens zien dat je niet naast je schoenen loopt( en geen ja maar dat ben ik niet, doe ik niet etc).. kun je dat niet dan ondervinden wij( doen we nu al) dat het elke week feest is in een topic waar de naam Misha valt( en nee het zijn geen complottheorieen).. en dan is er naar mijn mening geen plaats voor zo iemand.. en kom niet met een slap verhaal aan, ja maar er stond een smiley( want die bal is al eens teruggekaatst).. Das hetzelfde als iemand gedag zeggen, hem een klap verkopen en dan zeggen: " maar ik zei toch gedag"
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Halleluya ! heb de hele topic dorogelezen en ben doro me zak chips en fles 7up heen even een nieuwe halen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Nogmaals zoals ze je proberen duidelijk te maken ook al rij je rond op je remschijven dat boeit nu niet, het is niet wat je rijd wat verkeerd is maar je houding. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vind je mijn houding gek als iedereen constant aan het mekkeren is op mijn shit wat ik je in die reactie uitleg? Mijn houding kan zeker anders, maar jullie houding is ook verre van een schoolvoorbeeld als het daarover gaat ![]() Een grapje moet kunnen, maar wat andere ook al aangeven.. de laatste tijd is het een beetje extreem aan het worden.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
/me ook en komt erbij zitten
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heeft geen nut gehad...
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij zijn jullie meer degene die zich superieur voelen als ik al die reacties zo eens lees.
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
2e en laatste bijdrage... Stop dan nu ook met reageren, dan is voor de rest ook de lol eraf, en is het zo klaar met dit topic. Hopelijk heb je ook wat van al het commentaar geleerd, en kan het forummen nu weer op een gezellige manier doorgaan. @mods, tis nu toch wel lang genoeg door gegaan??? ![]()
|
||||
|
||||
![]() @Mischa ga eens naar de hoeren of rook eens een joint dan raak je wat testosteron kwijt en reageer je niet op alles wat er geschreven wordt en heb je niet overal commentaar op.Dan sta je ook niet zo in het middelpunt van de belangstelling want dat is precies wat je doet.
Dat is ook de reden dat iedereen JOU uitkiest als pispaal. DUS RELAX!!!!!!!!!!!!!! ![]() Michael
|
||||
|
||||
![]() Ja ik neem me de heletijd voor om niet meer te reageren.. maar als dan telkens, een mod notabene, met reacties als bovenstaande aan komt zetten dat zegt dat toch echt wederom meer over hun als over mij .. dan over mij ... over superieur gesproken?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
leg die lampion eens neer, pak een kop koffie en lees de afgelopen pagina's eens terug... niemand die in deze discussie richting jouw voelt zich superieur.. geven enkel aan wat er speelt of geven zelfs een advies..( ik lees er meerdere).. en kijk eens verder dan je neus lang is en niet zo verwijtend richting iedereen.. steek die verwijtende vinger gewoon eens in je zak en haal een nagelknipper voor die veeeels te lange teennagels