![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Je moet daar vaker kijken rond die tijd, dan zie je mijn golfje ook nog wel eens. Maar ik ga die jetta 1 hopelijk ook nog eens zien. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Golfje 1 was ik ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jep vandaag technies werkeloos ![]() geen retour vracht van uit Hamburg had nog paar foto's van auto's die ik gespot heb , stonden nog op de telefoon ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat was ik! Pluimen is normaal gesproken ideaal tegen bumperklevers... Even gas los en weer gas bij en roken maar! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Eerder vanavond bij de burger king op tradeport in venlo:
2x jetta 1x mk2 golf 1x mk4 golf |
|
||||
|
||||
![]() rond 12 uur mexico beige golf 2 gele koplampen zeer wreed gezicht met slecht weer op de koaten te kootstertille.
klaasjan---Femme ????? groetjes pieter. |
|
|||
|
|||
![]() net een golf 4 met een grote rookwolk erachter net voor de afslag nuth.... dag koppakking...
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gisterenavond bij de Ikea in Breda een lage witte Jetta met dakrekje.
Vanmiddag op de Teteringenstraat in Breda een Golf 2, mat legergroen, laag en met op de zijkant heel groot een sticker met "scootertuning.net" . |
|
||||
|
||||
![]() Vanavond mr. VWROADWARRIOR gespot in Veendam....
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
sorry verkeerd gezien maar wel n mooie golf! ik reey toen in een ford galaxy normaal in een beige golf 1
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mooie strakke bak lennart,was zelf in de a6 avant zilver. groetjes pieter. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
héé die auto was hier rond 10 uur ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gisteren een lage matgroene Golf 1 in Middelburg. Nog even de duim opgestoken. Iemand van hier toevallig?
|
||||
|
||||
![]() regelmatig spot ik in ridderkerk een golfje 1 leuk verlaagd en volgens mijn heeft de eigenaar ook een erg lage en smalle blauwe kever
namelijk al paar keer gezien rond kwart over 5 op de benedenrijweg |
|
||||
|
||||
![]() daarnet een donkergroene golf 2. heb het slecht kunnen zien door de regen en hij kwam me tegemoet rijden, maar je zwaaide wel.
iemand van hier?
|
||||
|
||||
![]() zaterdag gespot in boekel wite golf 1 in de schuur
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vanmorgen net voor 7 uur de Jetta van Auke op Quatrebras
en van Kruis Heerenveen tot autobahn kruis Oberhausen op gereden met een zwarte Golf variant vanavond op de trug weg een rode Vento goed laag op winter staal bij Apeldoorn richting Zwolle wij Reden in een grijze Peugeot XSI |
|
||||
|
||||
![]() Zaterdag rond het middaguur op de ring Eindhoven: een Golf 2 met Westy-front, laminaat-uitbouwset, slee en ski's op het dak en 2 petmansen in de auto...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
een op de koffie geweest zeker ![]() groetjes pieter |